Skip to main content
Vraag

Bang dat naaktvideo wordt gelekt

• 12 januari 2025
  • 7 reacties
  • 809 Bekeken

Forum|alt.badge.img+1

Hoi, ik heb dus iets tja, doms gedaan... een wat ze beweerde zweeds meisje voegde mij toe en ze beweerde dat ze 17 was. We zaten te kletsen over normale dingen en ineens vraagt ze of ik nog maagd ben, ik zag ja. Zij ook en beginne. Te praten over dat we daar vanaf willen. Het begint wat intiemer te worden waar we op een gegeven moment naaktfotos uitwisselen (zonder gezicht) uiteindelijk heb ik een foto gestuurd dat ik aan get aftrekken was en dat heeft ze dus opgeslagen. Ze wou meer maar ik wou dat niet. Ze zij dat ze anders de video zou verwijderen. Uit paniek heb ik haar geblokkeerd maar nu ben ik bang dat het uitlekt (alles is nogsteeds zonder gezicht gestuurd). Er stond geen gemeenschappelijke vrienden dus dat is gelukkig niet zo. Ik heb er best veel spijt van, ik vond het best geil maar het is gw dom. En ik denk dat mijn opgewonden puberlichaam gw men verstandelijkheid heeft uitgeschakeld. 

Wat moet ik hiermee? En wat kan ik het beste doen?

7 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • 25 reacties
  • 12 januari 2025

Hey, ik heb al hetzelfde gehad, ik was bang dat het ging lekken en mijn lichaam veranderd ook altijd als ik geil ben, dan denk ik niet meer na en doe ik alles. Het kan allemaal geen kwaad. Wss als iemand die video toch ziet boeit het niet, je gezicht staat er niet op en ja, dan hebben ze je piemel gezien… maakt niet zo veel uit vind ik, mag ik vragen hoe groot hij is?  

mvg jongen15j

Forum|alt.badge.img+1
Jongen 15j schreef:

dan hebben ze je piemel gezien… maakt niet zo veel uit vind ik, mag ik vragen hoe groot hij is?  
mvg jongen15j

Jahoor. Hijs 15cm stijf. Heb je welleens gehad dat iemand je online aansprak met een naaktfoto of video van ben jij dit of helemaal niet?

Quinnyluv
Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • 6 reacties
  • 12 januari 2025

Als je d'r nummer nog hebt misschien contact opnemen met de politie en hun de situatie uitleggen. (Ook al snap ik het als je niet wilt dat bijvoorbeeld je ouders het weten) Het kan wel dat als ze Zweeds was de politie er niks mee kan, omdat wij natuurlijk NL zijn. 

Wat je ook doet, Niet deblokkeren en haar meer sturen. Als je dat doet, gaat ze sowieso alleen maar meer dreigen.

Ik zou me er niet zo veel zorgen over maken, want als je naasten het niet te zien krijgen herkent niemand je toch. Ik denk dat naast naar de politie gaan er niet zoveel aan te doen is. 

Alsnog veel suc6 <3

nieuwschierig_aapje
Forum|alt.badge.img+3

Hoi!

Eén voordeel dat je gezicht er niet op staat.

Blijf er niet mee rondlopen en meld het snel aan iemand, zoals je ouders, de politie of bij Helpwanted.nl. Als een foto eenmaal online staat, dan kan verspreiding razendsnel gaan. Hoe sneller je reageert, des te groter de kans is dat je kunt voorkomen dat het verder wordt verspreid. Soms kom je er zelf pas laat achter en is het al op meerdere sites en social media verspreid. Ook dan is het belangrijk om iemand in vertrouwen te nemen, zodat je samen kunt kijken wat je kunt doen aan de vervelende situatie waar je in terecht bent gekomen.

Bron: Politie.nl

Succes

Forum|alt.badge.img+4
  • Vaak actief
  • 312 reacties
  • 15 januari 2025

Hey,

Het kan ook zijn dat dit gewoon een vieze oude man was die dus nu jouw naaktfoto’s heeft (van een kind) en deze rondverkoopt in een pedo-groepje 
“Yoo kijk dit minderjarige nudes”

Gebeurd ook best vaak namelijk
Anyway hopelijk heb je ervan geleerd

xx

Anomaly777
Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • 11 reacties
  • 20 januari 2025

Je gezicht staat er toch niet op, dus niks om bang voor te zijn. 

Verder kunnen ze je er niet mee bedreigen, want niemand weet of ziet dat jij het bent. 

Dus maak je niet te druk, daar bereik je niet veel mee, lekker relax blijven, want ze kunnen je met niks bedreigen omdat ze niks hebben. 

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • 31 reacties
  • 24 januari 2025

Hij is dan strafbaar bezig, zeker als je nog minder jarig bent. Dan is hij dom bezig 

En je moet maar zo denken, lekker boeint als mijn pik op internet staat. Heeft elke jongen en iedereen trekt zich wel eens af.

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen