Skip to main content

Zoals de titel al zegt, ben ik bang dat ik “raar” ben omdat ik niet masturbeer? namelijk echt iedereen ofzo die hier op het forum zit heeft vgm al gemasturbeert, en in zowat elke vragenlijst komt de vraag voor van vingeren/ aftrekken, en ik moet daar dan altijd nee op antwoorden terwijl iedereen die de vragenlijst al had ingevuld dan ja zegt..

ik ben trouwens 13 en ben hier dus onzeker over.. is het raar? ben ik de enige die niet masturbeert?

Raar? Als jij het niet wil doen kan niemand je dwingen.
Iedereen die het doet, doet het omdat ze het lekker vinden om te doen. Vind jij het niet lekker?  Of ben je religieus?

Hoi @We_Should_Stick_Together21,

Het is zeker niet raar, er zijn meer meiden (en jongens) die (nog) niet masturberen. Je hoeft hier dus niet onzeker over te zijn :)

Groetjes, Monkeyboy08

Nee joh tuurlijk niet, er zijn zat mensen die niet masturberen voornamelijk wegens religie of gezond. Maak je geen zorgen, neem het aan van mij ;)

Salam🍉

Nee tuurlijk ben je niet raar, ik ben 15 en ik heb nog nooit gemastrubeerd. Alles komt wel op z'n tijd! 

Liefs 

Anoniem789 

heyyy lieve iedereen, bedankt voor het reageren 🙂 dit heeft mij geholpen  🙂🙂

@Stoppelbaartje  Ik heb het gewoon nog niet gedaan 😕 maar wil het wel graag, alleen heb gewoon nog niet echt dat ik geil ben ofzo 

Reageer