Skip to main content

een jongen heeft gevraagd of hij sex met mij kan hebben, ik kijk hier zelf erg naar uit ik ben aleen bang dat hij in mij klaarkomt (condoom vind ik niet fijn). is anal dan een optie en hoe vraag je zoiets zeg maar.

Heyy,

Ik zou sowieso wel een condoom gebruiken ook als je anaal bezig gaat. Een condoom beschermt niet alleen tegen een zwangerschap maar ook tegen bijvoorbeeld soa's. Het is rottig dat je een condoom niet fijn vind voelen, maar het is echt een stuk veiliger om te vrijen met een condoom dus ik raad het je wel aan om er een te gebruiken.

Groetjess, ItsJustMe :)


Hey, bedankt voor je berichtje. Ja ik weet het ik heb het pas 1x gedaan en dat was gewoon niet zo prettig, dat ding viel er constant vanaf en bleef in mij zitten. En ik dacht dat anaal een stukje veiliger was, ik weet ook dat het voor hem de eerste keer is. Hoe vraag je zoiets aan een jongen of ie anaal wil doen


Of je spreekt af dat hij niet in je mag komen. Als je seks hebt met een jongen zorg dan tenminste dat hij je wat respecteert of tenminste genoeg dat hij gewoon niet in je klaarkomt

 

xx


Hey hello1, ja we kennen elkaar nog niet zo lang  we hebben het wel ontzettend gezellig de hele tijd en hij luisterd ook wel goed als ik iets wil doen of juist niet. Ik weet niet of ik hem daarmee vertrouw. Maar ik zal het hem zeggen als ik m zo zie.


 

Dan moet je het leren en oefenen.

Sorry hoor maar bij leren hoort dat soms iets anders gaat dan je wilt. Toen je leerde fietsen ben je ook een keer gevallen, toen heb je het toch niet meteen voor de rest van je leven opgegeven?  Niet alles gaat meteen de eerste keer foutloos.


Als hij het wel doet vind ik in ieder geval dat hij verantwoordelijk moet zijn voor de morning-afterpil als dat nodig is.

Kijk wel uit oke? 
 

Xx


Gebruik een condoom. Met gaat altijd gemakkelijker omdat er glijmiddel op zit. Ik las dat hij af viel/in je bleef hangen? Miss een kleinere maat zoeken :)


@ZigsDieZigsIs ??? Waar heb jij het eigenlijk over ? Wat moet ze exact “proberen”? Ze vraagt toch alleen maar hoe ze kan vragen om misschien anaal te doen met hem? Beetje rare reactie.

 

xx


Echt heel erg bedankt voor jullie berichtjes en lieve advies. Ik heb met hem het er over gehad en besloten om toch maar eerst wat strakkere condooms te halen die we hadden gevonden op het internet hij zou dat nog even doen deze week. We hebben verder wel een gezellige middag gehad gelukkig 😉. En niet om beledigend te zijn naar iemand maar kan ik niet ergens voor een optie kiezen zodat ik alleen advies krijg van andere meisjes (ik weet niet of ik dat mag vragen maar ik doe het maar gewoon)


@joske  kan ne in de titel zetten denk, ik ben een meisje iig

 

xx


Dank je hello1 ik zal dat de volgende keer in de topic zetten. Dat dacht ik al dat je een meisje bent, dat merk je vaak aan de manier waarop je een reactie krijgt tijdens het appe 🙂 daarom was ik al benieuwd of die optie er is zeg maar. Hele fijne dag verder groetjes Joske Xx


Reageer