Vraag

banaan vast in kut

  • 10 June 2023
  • 5 reacties
  • 866 Bekeken

Badge

oke beetje raar dit maar ik was net bezig met een banaan in mn doos stoppen maar nu is  de banaan afgebroken en zit de andere helft nog in mn doos. wat moet ik doen? ik durf niet naar mn ohders te gaan die worden boos! de banaan voelt wel lekker warm@!!!!!!!!!!!!!!!!!!


5 reacties

Badge

Met je hand het er uit halen 

 

Reputatie 7
Badge +9

Ik zou kijken of je hem eruit kan halen. Zo niet zou ik naar de eerste hulp gaan (als je huisarts dicht is dan)

 

Veel succes!

Reputatie 7
Badge +9

Ik zou naar de eerste hulp of naar de huisarts gaan als ik jouw was. Even gewoon een stomme vraag maar waarom doe je dat met een banaan? Ik kan veel bedenken maar een banaan zou bij mij ergens onder aan het lijstje staan.

Gewoon zoveel mogelijk druk zetten een beetje zoals je druk zet om te plassen dan komt hij er wel uit.

oke beetje raar dit maar ik was net bezig met een banaan in mn doos stoppen maar nu is  de banaan afgebroken en zit de andere helft nog in mn doos. wat moet ik doen?

Wat moet je doen? p alle manieren die je zelf kunt proberen te bedenken het eruit te halen. . . 

ik durf niet naar mn ohders te gaan die worden boos!

Als je echt bang bent om het er niet uit te krijgen zou het niets meer uit maken wat je ouders ervan gaan vinden, als het er maar uit komt toch?

de banaan voelt wel lekker warm@!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vind ik een beetje dubbel van je, want je wilt het er wel uit en vraagt om hulp, maat je vind het dus ook wel prima zo?

Ik weet niet zo heel goed of ik je moet geloven, maar als het zo is dan zou ik ipv hier een topic over maken, de tijd besteden aan hulp zoeken en zorgen dat het zo snel mogelijk uit je vagina komt!!!

 

Reageer