Vraag

Balletjes in mn tepel

  • 30 May 2024
  • 5 reacties
  • 256 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1

Hoi ik ben een jongen van 14 bijna 15. En ik heb een soort balletjes achter mn linker en rechter tepel. (het rechter balletje is iets groter dan de linker) ik maak me hier wel zorgen om maar vind het raar om tegen mn ouders te zeggen. Weet iemand wat dit is en hoe ik het moet oplossen???

Alvast bedankt!!!!


5 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hii,

Ik heb echt geen idee wat dit kan zijn. Het zou een opgezwollen klier kunnen zijn, maar wij zijn geen artsen natuurlijk.

Denk dat je dit toch het best met je ouders kan bespreken. Dat is echt niet raar om te doen hoor je ouders kijken echt nergens raar van op en die zijn er echt voor je! Je kan het ook altijd voor de zekerheid laten checken door de huisarts als je je er zorgen om maakt hij/zij kan je ook verder helpen hiermee.

Groetjess en liefs van ItsJustMe <3

Reputatie 5
Badge +3

Hii,

Dat is volkomen normaal. Dat hoort bij de puberteit.

Mijn vader vroeg dit ooit:

vader: Voel je al een soort pitje in je tepel? 

ik: Nee, krijg ik die?

vader: Ja, dat gaat meestal samen met… een natte droom.

Reputatie 3
Badge +1

ik sluit me aan bij itsjustme, waarschijnlijk klieren die gezwollen staan. gaat vanzelf weg maar kan lang duren, ook gehad

Reputatie 7
Badge +14

Hey, lijkt me heel normaal hoor. Als het geen pijn doet, ook niet als je het aanraakt zal het vast niks zijn, maar gewoon iets dat er bij hoort. Volgens mij hebben we dat allemaal (heb ik net getest 😉)

Liefs Tover xxx

Reputatie 3
Badge +1

Bedankt voor de hulp iedereen!!!

Reageer