Vraag

Balhaar


Reputatie 1
Badge

Hoi ik ben 12 jaar oud en heb nu al bal haar is dat normaal op die leeftijd? Ik ging is zwemmen met mijn klas en ik was de enige en ik wist een manier om het niet de laten zien en dat is gelukt want ik schaam me er voor heeft iemand tips? En is het normaal op je 12de? En hoe haal je het weg?


10 reacties

Je hoeft je er niet voor te schamen, dat is normaal en hoort erbij. Waarschijnlijk zit je eerder in de puberteit dan leeftijdsgenoten in je klas. Heb je scheerspullen, zoals een goed en scherp scheermesje en scheerschuim?

Reputatie 1
Badge

Je hoeft je er niet voor te schamen, dat is normaal en hoort erbij. Waarschijnlijk zit je eerder in de puberteit dan leeftijdsgenoten in je klas. Heb je scheerspullen, zoals een goed en scherp scheermesje en scheerschuim?

Ja

Oké dan moet het dus wel lukken toch?

Reputatie 2
Badge

je kunt gewoon een scheermesje gebruiken denk ik ben wel voorzichtig en vraag het even aan je moeder 

Reputatie 7
Badge +7

ja hoor

bij meiden begint het ongeveer op je 10e

bij jongens begint de puberteit altijd iets later, meestal 2 jaar later, dat komt dus logisch uit.

Badge

Hoi ik ben 12 jaar oud en heb nu al bal haar is dat normaal op die leeftijd? Ik ging is zwemmen met mijn klas en ik was de enige en ik wist een manier om het niet de laten zien en dat is gelukt want ik schaam me er voor heeft iemand tips? En is het normaal op je 12de? En hoe haal je het weg?

Ik heb het ook en je hoeft je niet te schamen :)

Reputatie 4
Badge +1

hoi,

 

je hoeft je er niet voor te schamen

 

bij sommige jongens komt het eerder/later dan bij andere. je bent wat vroeger dan hun. maar daar zit geen schaamte in. omdat iedereen het krijgt

 

grtzzz

Badge

je kunt gewoon een scheermesje gebruiken denk ik ben wel voorzichtig en vraag het even aan je moeder 

Je kan het beter trimmen dan jeukt het minder

Badge

je kunt gewoon een scheermesje gebruiken denk ik ben wel voorzichtig en vraag het even aan je moeder 

Wel scherp en ik zouw t niet vragen aan je moeder is FK ongemakkelijk (mijn mening)

 

Reputatie 2
Badge +2

ik heb het ook en ben ook 12, je kan het bijvoorbeeld scheren

Reageer