badpak als jongen

  • 30 May 2021
  • 8 reacties
  • 857 Bekeken

Badge

Hoi

Ik ben een jongen van 14 jaar oud en wil badpakken en strings kopen alleen.

Ik heb al eerder het K3 pakje aangehad van mijn zusje (9) en dat zat erg lekker.

vraag ik mij af of dit niet raar is als jongen zijnde? Ik wou naar de winkel gaan en zeggen dat het voor mijn vriendin is ( ik heb geen vriendin ).

Alleen hoe denken jullie hier over?

Btw ik wil geen meisje zij  ofzo alleen die strake kleding zit lekker.

 

 


8 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Als jij daar gelukkig van wordt moet je het vooral doen. Ik zou alleen geen dingen van je zusje van 9 gaan dragen. Het is dan inderdaad een goed idee om zelf iets in de winkel te kopen.

Badge

Ik heb precies hetzelfde, het is dus totaal niet raar. Zorg alleen dat je zusje er niet achter komt en dingen zelf kopen is een goed idee.

Reputatie 6
Badge +7

Bij de decatlon kun je zelf afrekenen.

Bij een andere winkel neem je een briefje mee met de juiste maat erop en de kleur, alsof je om een boodschap bent gestuurd: Je zus heeft blijkbaar dit badpak gezien en nu moet jij hem even kopen.

 

Heyy

 

Ik vind er niks raars aan hoor. Er zijn denk ik genoeg jongens die dit ook fijn vinden!

 

Het is denk ik niet zo slim om kleding van je zusje te dragen daar zal ik wel mee gaan stoppen, maar je kan prima zelf dit soort kledingstukken kopen.

 

Je kan inderdaad naar de winkel en vertellen dat je het koopt voor je vriendin. Je zou het online kunnen bestellen en laten bezorgen bij een pick-up point bij de supermarkt en het pakketje daar ophalen.

 

Groetjes van mij!

Badge

Ik heb precies hetzelfde, het is dus totaal niet raar. Zorg alleen dat je zusje er niet achter komt en dingen zelf kopen is een goed idee.

Er is geen decatlon bij mij in de buurt alleen ben van plan om bij de zeeman wat te gaan halen alsnog bedankt.

Reputatie 3
Badge +2

Hey Hoi!

Als jij daar blij van word moet je dat lekker doen! Ik zou er niet naar opkijken!

PS: Speciaal voor jou een nieuwe quote!

Groetjes! 

Het is niet raar als jij dat wilt, Ja t is raar mr elk mens is raar en als je nie raar bent ben je saai. Je hoeft nie perse in n hokje te passen om leuk te zijn. K zou wel n psycholoog nemen zodat als iemand je pest of wa dat je dan meteen hulp kan krijgen. Mr verander nooit iets aan jezelf als je je er goed bij voelt please tenzij t ten koste van n ander gaat. Mr als iemand je nie mag hebben ze gwn pech dan hoef je je nog nie te veranderen.

Je kunt ook andere strakke kleding proberen zoals hardloop kleding. Dat is gemaakt voor jongens en misschien minder raar voor andere om te kopen. 

Reageer