bad vingeren

  • 14 January 2023
  • 7 reacties
  • 1094 Bekeken

Reputatie 2
Badge

Zijn er nog tips om jezelf te vingeren in bad?

 

xxx R123


7 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Lijkt me dat dat niet heel anders gaat dan als je niet in bad bent. Gewoon doen wat je fijn vindt 

In bad kan je lekker je volledige blaas plassen zonder iets te hoeven opruimen en is superlekker tijdens het vingeren.

Probeer met de douchekop op je clitoris en dan de stralen veranderen van dunne kietelende straaltjes tot een dikke harde straal. Dat is heel fijn. Ben zelf een jongen en doe dat ook vaker dus denk dat het ook goed werkt als je een meisje bent. 😊 

Reputatie 2
Badge

Bedankttt 🤩 

 

 

-onnodige quote verwijderd-

Reputatie 2
Badge +1

Heey eigenlijk vind ik het gewoon hetzelfde, misschien zelfs fijner, ook omdat het nat is. Klein tipje: blijf niet te lang in bad zitten want anders krijg je zeg maar van die “oma vingertjes” maar dan op je klit enzo en kan het misschien minder fijn maken. Dit hoeft niet natuurlijk, ligt aan jou en doe wat je fijn vind x

Ik zou het niet echt doen in bad tis namelijk heel stroef dan en zeer oncomfortabel 

In bad je clitje vingeren gaat net veel beter omdat je nat bent en je kan lekker plassend klaarkomen zonder te hoeven opruimen ik ga wel niet met mijn vingers in mijn vagina in bad want dat gaat inderdaad stroever door het water.

Reageer