Vraag

Babyolie als glijmiddel

  • 3 May 2024
  • 4 reacties
  • 215 Bekeken

Ik vroeg me dus het volgende af:

ik ben een jongen, en heb niet het lef om Glijmiddel te gaan halen of bestellen (mijn ouders checken ieder pakket dat binnenkomt)

 

nu gebruik ik babyolie om schilfers uit mijn haar te halen (aanrader), maar dit glijd ook lekker.

 

ik heb wat geGoogled, maar kan geen goed antwoord vinden.

mijn vraag: is het veilig om babyolie te gebruiken als Babyolie?


4 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hey ! Baby olie lijkt mij best wel onschuldig spul, als het voor babytjes geschikt is kun jij dat ook wel hebben ;) 

Liefs Tover xxx

Reputatie 7
Badge +17

Nou, baby olie gebruiken als glijmiddel wordt juist afgeraden. Je kan blijkbaar zelf irritaties aan je eikel van krijgen. Het schijnt dat om af te trekken vaseline veiliger is. Maar het beste is toch gwn glijdmiddel halen. Dat is er voor gemaakt.

Reputatie 7
Badge +14

Oeps sorry ! @tim16  ik had het niet door waar het eig voor bedoeld was! Omg 🤭 wat dom. Het staat er zelfs 🫢

@Vragendejongen  wat Tim16 zegt klopt dan zeker dus mijn tip was heel anders bedoelt! 🤭😔 Excuses. 

Liefs Tover xxx

Reputatie 5
Badge +3

Ik vroeg me dus het volgende af:

ik ben een jongen, en heb niet het lef om Glijmiddel te gaan halen of bestellen (mijn ouders checken ieder pakket dat binnenkomt)

 

nu gebruik ik babyolie om schilfers uit mijn haar te halen (aanrader), maar dit glijd ook lekker.

 

ik heb wat geGoogled, maar kan geen goed antwoord vinden.

mijn vraag: is het veilig om babyolie te gebruiken als Babyolie?

Bij de action is glijmiddel te koop voor een paar euro kun je via zelfscan afrekenen. 

Reageer