Skip to main content

hey hoi lieve mensen,

ik word binnenkort 17 en ik denk dat ik misschien aseksueel ben. ik voel me namelijk nooit seksueel aangetrokken tot mensen. ook ben ik nog nooit bezig geweest mezelf op seksuele manier te ontdekken terwijl mijn moeder mij al sinds mijn dertiende vertelt dat het heel normaal is om jezelf te ontdekken en ieder mens daar uiteindelijk behoefte aan heeft. ze noemt het ook wel 1 van de eerste levensbehoeften, maar als dat zo is denk ik dat ik allang met dat soort dingen bezig was. ik had een vriend die wel de behoefte aan geslachtsgemeenschap had en mij geprobeerd had e overtuigen het te doen…  ik voelde mij daar zo niet confortabel bij en de gedachte aan orale en anale seks doen me al vies voelen..

weet iemand o dit inderdaad onder aseksualiteit kan vallen of niet? zo ja, let me know. alvast bedankt

 

veel love van Raven ^-^

Hoi ik weet er nog niet zoveel van maar vlgs mij is het niet raar als je gewoon je gevoel volgt en als je nog geen seksuele gevoelens hebt kan dat nog wel komen denk ik. Je hebt dus helemaal nog geen behoefte begrijp ik?  Ik denk dat dat niet erg is. Maar als je er echt mee zit en er wat mee wilt kun je misschien je huisarts vragen of die weet wat je kan doen?  

Maiskolfje X


Reageer