Skip to main content

Hoi hoi, ik zou graag mijn kont haar willen scheren om mezelf voorteberijden coor als het een keer gaat gebeuren dat ik ga neuken(ben gay) dat het wel schoon is daar. Hebben jullie ideeën over hoe ik dat kan doen?

Hii, 

Ik denk dat je dit het beste onder de douche kan doen, en wellicht dat een spiegel je er bij helpt. 

 

Succes!! 

 

xoxoxo


Ik heb ook vaak gay seks en het is absoluut niet nodig om je kont haar te scheren, je bent even vies met kont haar als zonder.

Als je toch wilt scheren zorg ervoor dat je je huid bij je anus goed strak houd tijdens het scheren. En rustig aan doen


-Tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm forumregel 2.-

Ik scheer meerdere keren per week en ben dus vrijwel altijd '’clean'’.

Hoe ik het doe: 

  1. Douche gewoon zoals normaal, was gewoon overal heel goed, desnoods zet even de douch straal op je kont.
  2. (Wat ik doe tenminste) Open snapchat en zet de scherm zaklamp functie aan, hierdoor zie je EN de camera, EN je hebt genoeg licht, hierdoor kan je de haren goed zien
  3. ga gehurkt boven je telefoon zitten en gebruik dus de verlichte camera om te scheren
  4. a zolang door zoals je wilt / nodig is

 

Extra tips

Als je weet dat je later op de dag seks gaat hebben, probeer ongeveer minimaal 3 uur van te voren gepoept te hebben en DAARNA te douchen, hierdoor is je lichaam van binnen vrijwel van zichzelf schoon.

Je KAN eventueel nog een  '’anale douche'’ kopen voor een paar euro's en jezelf nog beter schoonmaken

 

  • Hoe vaker je het doet, hoe beter je er in word / sneller gaat.
  • Scheer niet vlak voor seks ( een uur), want anders brand je scheerplek door glijmiddel enorm.
  • En ook door de wrijving kan het zeer gaan doen.

 

En voor de rest, geschoren zijn is gewoon veel beter, met een beetje geluk hoef je amper te vegen 🚽


Reageer