Vraag

anoniem sextoy bestellen

  • 30 January 2022
  • 5 reacties
  • 242 Bekeken

Badge

Ik zou graag een masturbator willen halen maar ik weet niet of bol.com dat anoniem in een doos zit of niet. Heeft iemand hier ervaring mee?


5 reacties

Volgens mij staat bij bol.com pakketjes toch altijd de winkel erop waar het product vandaan komt?

Bij de meeste online seksshops worden de pakketjes wel discreet verzonden. Dan staat er dus niet op de doos dat het pakketje van een seksshop is. Ook zijn de bankafschriften van deze webshops vaak discreet. Deze informatie vind je meestal op hun site, dus check dat eventjes voor je gaat bestellen.

Badge

-Onnodige quote verwijderd door De Kindertelefoon-

Alleen als ik bij een ander bedrijf ga bestellen zien me ouders dat op me rekening. Bij bol.com heb je giftcards, hebben misschien andere site die masturbators  verkopen en giftcards hebben?

Je kunt ook het pakketje bij een postpunt laten bezorgen. Dan kun je hem daar ophalen en zien je ouders dus niet dat je een pakketje van webshop x heb gekregen.

Reputatie 4
Badge +3

Ik heb het op bol.com besteld met inderdaad zo'n giftcard en het laten bezorgen op een afhaalpunt. Bol.com stopt het gewoon in een bol.com doos en je ziet niet waar het vandaan komt. Hopelijk helpt dit!!

Badge

(Onnodige quotes verwijderd)

top dankjewel, en welke had je bestelt of is het bij alles

Reageer