Vraag

anoniem iets bestellen

  • 1 January 2023
  • 10 reacties
  • 124 Bekeken

Badge

Hoii uhhm ik wil graag een buttplug kopen e bestellen. Ik weet hoe dat zit met een afhaalpunt, maar het afhaalpunt in mijn dorp kan ik niet aanklikken want die is er niet meer. Mijn ouders zijn donderdag werken dus ik zou het dan kunnen bestellen maar wat als mijn ouders al thuis zijn en hij komt dan pas binnen?


10 reacties

Badge

En ze zijn donderdag ook werken

 

Reputatie 7
Badge +17

Ja, het kan dat het pas ‘s avonds binnenkomt. Ik weet niet of je ouders pakjes van je open maken maar dingen zoals toys, buttplugs en zo worden altijd zo verpakt dat je aan de buitenkant niet kan zien wat er in zit.

Ik zou het denk ik toch via een afhaalpunt doen als je zeker wilt zijn. Dan miss een die iets verder weg ligt desnoods en dan met de fiets of met de bus gaan? Succes 

Reputatie 7
Badge +15

Gaat een butplug niet door de brievenbus, en als je ouders hem dan open maken? 

Toch een afhaalpunt? of een vriend(in)

groetjes 

Mij_Niet_Gezien 

Reputatie 1
Badge

Heb je misschien een big bazar in de buurt

 

Reputatie 4
Badge +3

je kan met contact geld of gewoon pinnen bij de appie bijvoorbeeld bol cadeaukaart halen en dan kan je via bol bij postnl pakketpunt laten leveren daar ophalen en probleem opgelost

Badge

Gaat een butplug niet door de brievenbus, en als je ouders hem dan open maken? 

Toch een afhaalpunt? of een vriend(in)

J klopt maar ik kom niet in de brievenbus en mijn vader heeft de sleutel

Badge

Ik zou het denk ik toch via een afhaalpunt doen als je zeker wilt zijn. Dan miss een die iets verder weg ligt desnoods en dan met de fiets of met de bus gaan? Succes 

Dan zal ik kijken of ik dat doe ik kan hem betalen en als mijn ouders werken zijn kan ik hem stiekem ophalen. Heeft mijn pakketje dan ook een tijd dat ik hem binnen die tijd moet ophalen?

Reputatie 7
Badge +15

Dan sowisow een afhaalpunt, lijkt mij…..

 

@Anoniempie185bestel toch? 
anders maakt hij hem waarschijnlijk open als hij ziet, hee, die is voor jou ( voor @Anoniempie185bestel dus) 

 

zou ik doen teminste 

 

 

groetjes 

Mij_Niet_Gezien 

Reputatie 7
Badge +17

@Anoniempie185bestel Bij PostNL en DHL moet je je pakket binnen 1 week ophalen anders sturen ze hem terug naar de afzender

Reageer