Skip to main content

Andere plek als in bed rukken

Forum|alt.badge.img+1

Duussssss. Rukken is lekker, maar ik merk dat als ik het ergens anders als in bed doe bijvoorbeeld op de bank als ik alleen thuis ben dat ik dan een stuk geiler en harder en lekkerder klaarkom. 

Weet iemand andere plekken in en rondom huis een plek wat lekker kan zijn om te rukken

3 reacties

AnAnIEm
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • 169 reacties
  • 17 maart 2025

Kan ik niet zeggen want weet niet hoe je huis, kamers, tuin, omgeving eruit zien 

Dus zal je ff zelf fantasie voor moeten gebruiken 

Kan nou wel zeggen doe het in de kelder maar als je die nie eens hebt tjahhhhhhh 

Forum|alt.badge.img+1

Heb wel een kleder maar daar word je niet vrolijk van. Staat een laag water in.. denkwel k ga zelf eens even kijken.

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • 6 reacties
  • 18 maart 2025
Anoniemr45t455td schreef:

Duussssss. Rukken is lekker, maar ik merk dat als ik het ergens anders als in bed doe bijvoorbeeld op de bank als ik alleen thuis ben dat ik dan een stuk geiler en harder en lekkerder klaarkom. 

Weet iemand andere plekken in en rondom huis een plek wat lekker kan zijn om te rukken

Meschien op de wc doe ik altijd als ik klaar ben met Pisse dan doe ik het

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen