Vraag

andere jongens

  • 4 May 2024
  • 7 reacties
  • 300 Bekeken

Ik ben een jongen van net 15 jaar, ik vindt het vaak mooi en vaak ook opwindend als ik andere jongens zie zonder shirt aan en als ze een beetje gespierd zijn. Soms kijk ik ze dan aan, en ik zoek het ook wel eens op op het internet. Ook als je bijvoorbeeld hun onderbroek boven hun broek ziet (vooral bij calvin klein) of als ze een pet achterstevoren op hebben vindt ik dat geil. Soms fantaseer ik me over dingen met oude mannen doen en dat ik gedomineerde wordt enz. Ik weet ook eigenlijk nog niet echt waar ik op val. Is dit raar of niet?


7 reacties

Reputatie 3
Badge +4

(Onnodige quote verwijderd door Kindertelefoon)

Nee hoor dit is niet echt raar ik heb een vriendje en word soms ook geil van andere jongens te zien maar zou zelf niets doen met hun

Reputatie 4
Badge +3

hey,

 

het is heel normaal om te willen experimenteren, ik zou gewoon kijken waar het naar toe gaat en of je misschien gay/bi bent, of misschien gewoon hetero

 

Badge

Nee zo begon het bij mij ook😅 grote kans dat je homo of bi bent

Reputatie 6
Badge +4

Heb ik ook hoor en dan ga ik fantaseren hoe hun naakt eruit zien

Reputatie 1
Badge

Heb ik ook wel en ga daar dan van fantazeren later. Sommige jongens zijn echt heel knap. Ik heb hetzelfste met meisjes. soms is aangekleed geiler dan bloot. 

Maar “dingen met oude mannen” nee dankuwel. 

Reputatie 5
Badge +3

Ik vind soms ook naakte jongens geil. Maar ik zou bijv nooit sex willen of een rekatie met een jongen. Het is dus  is normaal en hoort bij de pubertijd. Je hormonen gaan helemaal los dus dat is niet gek. Als je over een paar kaar nog zo voelt en als je dan graag sex wilt met een jongen dan ben je wel homo of bi.

Reputatie 7
Badge +14

Hey!  Ik vind soms jongens ook mooi , en bij mij zit er verder geen gevoel extra bij, maar ik heb wel 2 vrienden die ik echt “hot”vind om te zien, dat wel.  En wat je vraag betreft: nee hoor ! Dat is absoluut niet raar, sterker nog heel veel mensen hebben dat wel.  Ik  ook wel  met iets ouder ( 14-15), dat ik ze dan knap vind. En wel eens een keer een lerares dat ik haar aantrekkelijk vond ;).   Maar zolang het een gedachte is, is er niks aan de hand toch?  En het is al helemaal niet raar om jongens/ meisjes/ others mooi en knap te vinden al zou je er niet op vallen !

Liefs Tover xxx

Reageer