Skip to main content
Vraag

ander persoon als ik geil ben

Forum|alt.badge.img+1

Is het raar dat ik bijna in een compleet ander persoon verander als ik geil ben? Namelijk als ik geil ben sta ik ineens voor alle soorte meiden open terwijl ik normaal best kieskeurig ben en heb ik ineens heel veel zin in sex terwijl ik normaal echt niet snap waarom ik nu al sex zou moeten hebben en nodig heel wat andere dingen. Dus is dit rest of hebben andere mensen dit ook?

3 reacties

Diana
Forum|alt.badge.img+5
  • Topper
  • 514 reacties
  • 1 april 2025

Ik denk dat er veel mensen zijn die het met om het even wie zouden doen als ze geil zijn.  Vandaar ONS en hoeren en wriemelen in het fietsenhok tijdens de pauze en samen rukken of vingeren tijdens logeren.  Komt vaak voor.  Zo lang je jezelf niet opdringt aan iemand, lijkt het me dat daar niets mis mee is.

Forum|alt.badge.img+3
  • Vaak actief
  • 277 reacties
  • 1 april 2025

Nou… dat is precies hoe dat bij mij ook voelt.

Ik ben normaal gesproken ook super kieskeurig maar als ik erg geil ben (op mijn kamer meestal) wil je niet weten hoe makkelijk ik zou zijn… (schaamschaam)

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • 168 reacties
  • 1 april 2025

Ook keer met jongen gehad hij al een keer zo lekker in mijn 🍒👚 borsten gekneden boven mijn topje maar hij wilde keer naakt zien we waren toen alleen thuis van oké is goed doen we ik maak mijn bh los hij wist meer wat hij  deed was niet meer kneden maar knijpen en in mijn tepels te hard in knijpen  ik zeg  stop maar dit doet te veel pijn ze waren echt rood doen zeg hij sorry  sorry ze zijn ook zo mooi en groot  we hebben er over gepraat ons zo en zij ook dat zijn eerste keer was dat borsten zag hij was 15 ik 14 

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen