Beantwoord

anale seks

  • 17 March 2020
  • 4 reacties
  • 5152 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey, mijn vriend wik graag anaal doen maar ik heb dat nog nooit gedaan. Ik wil het wel proberen maar ik ben bang dat er dan poep uit komt of poep aan zijn lul komt ofzo of dat het naar poep gaat ruiken. Is dat normaal of gaat dat überhaupt gebeuren of wat kan ik daar tegen doen?  Help me pls 

icon

Beste antwoord door Anonymous 18 March 2020, 14:08

Bekijk origineel

4 reacties

Als je anaal wilt proberen, is het handig om voor die tijd even naar de wc te gaan, dat je darmen helemaal leeg zijn en als het kan is het denk ik wel fijn om te douchen dat je het schoon kan maken. (Klinkt heel vies, maar is wel fijn) en vooral als je het gaat doen, een condoom en veel glijmiddel. En al helemaal moet je je kunnen ontspannen, want anders lukt het niet. 
hiermee had ik te maken, ik kon me niet ontspannen en toen hij erin ging viel ik flauw door de pijn, zenuwen, geen idee waardoor allemaal. 

Als jij hierover twijfelt, dan zou ik het niet doen.
 

Je kunt wat dingen hiervoor doen:
Je kunt het daar wel een stuk schoner maken onder de douche en met een zogeheten “anal shower”(ik denk dat het zo heet) .
Dit hele proces zal niet echt super prettig zijn, maar het zal wel helpen.
Ik raad jou aan om samen met jouw partner wat meer informatie hierover op te zoeken.
Zo weten jullie of je dit werkelijk wil doen.
 

Ik raad jullie sowieso aan om veel glijmiddel en een condoom te gebruiken.

Als je naar toilet bent geweest goed afvegen en best voor je anaal doet met een waslapje wassen, ik ben transgender en heb een vriendin en ik neem haar wel eens langs achter maar heb nog niets aan mijn penis gehad + ik lik haar aars en ga ervan uit dat ze een proper meisje is

Okay..... luistert en huivert.

Je kan een pompje kopen voor anale spoeling, als dat niet handig is om wat voor reden is er nog een optie. De douchekop eraf draaien dan die slang tegen je kontgat aanduwen en zagjes de kraan open doen. Laat t ff 5 seconde zitten en poep het vieze sater uit. Als t heel vies is doe je dit nog een keer.het kost welw at tijd maar t gaat je ervaring beter maken. ( ONTHOUD DE KRAAN NIET HARD OPEN ZETTEN, BETER 2X EEN BEETJE WATER DAN 1X TEVEEL) nadat je schoon bent kun je miss met het voorspel al wat erin doen een beetje kontvingeren dodat t al wat opgerekt is. Je bent nu al schoon in principe kan het zonder condoom maar ik zou voor de zekerheid altijd met doen. Gebruik veel glei middel.

En heb vooral niet t gevoel dat je persee de hele tijs in je kont moet worden genomen begin anders met eerst normaal en switch het later over op t moment dat hij bijna klaar is. Werk met stapjes en geniet

 

Reageer