Anaal voor jongens


Badge

Hey jongens,

Ik ben een 15 jarige jongen, ik ben hetero en ik vind het lekker om anaal te vingeren.

Daar ben ik achter gekomen toen ik op mijn 13e een buttplug van mijn moeder heb geprobeerd.

Daarna ben ik steeds meer gaan vingeren en nadat ik er met mijn moeder over gepraat heb heeft ze me mijn eigen buttplug gegeven.

 

Wat vinden jullie van vingeren en anaal bij jongens? Ik ben er namelijk groot fan van


11 reacties

Reputatie 2
Badge

Weet je, mij maakt het niet uit wat iemand doet om (seksueel) te genieten. Dus doe lekker je ding!

 

 

Reputatie 1
Badge

Hey jongens,

Ik ben een 15 jarige jongen, ik ben hetero en ik vind het lekker om anaal te vingeren.

Daar ben ik achter gekomen toen ik op mijn 13e een buttplug van mijn moeder heb geprobeerd.

Daarna ben ik steeds meer gaan vingeren en nadat ik er met mijn moeder over gepraat heb heeft ze me mijn eigen buttplug gegeven.

 

Wat vinden jullie van vingeren en anaal bij jongens? Ik ben er namelijk groot fan van

Hoe doe je dat dan kan ik mis uitproberen 

Reputatie 4
Badge +2

ben zelf ook fan van anale seks. zowel met speeltjes als geneukt worden door jongens maar ik ben dan ook wel biseksueel. hetero's kunnen er ook van houden omdat het een lekker gevoel geeft aan de prostaat

Badge

Hey jongens,

Ik ben een 15 jarige jongen, ik ben hetero en ik vind het lekker om anaal te vingeren.

Daar ben ik achter gekomen toen ik op mijn 13e een buttplug van mijn moeder heb geprobeerd.

Daarna ben ik steeds meer gaan vingeren en nadat ik er met mijn moeder over gepraat heb heeft ze me mijn eigen buttplug gegeven.

 

Wat vinden jullie van vingeren en anaal bij jongens? Ik ben er namelijk groot fan van

Hoe doe je dat dan kan ik mis uitproberen 

Nouja, met je vinger moet je er altijd voor zorgen dat het glijd, ik gebruik zelf veel spuug.

Als je gewoon goed aan de vinger likt kun je heel langzaam in je kont naar binnen.

Je moet op internet eens zoeken naar prostaat en dan zie je meteen ook hoe je je prostaat kunt vingeren en dat is pas echt heel lekker.

Badge

ben zelf ook fan van anale seks. zowel met speeltjes als geneukt worden door jongens maar ik ben dan ook wel biseksueel. hetero's kunnen er ook van houden omdat het een lekker gevoel geeft aan de prostaat

Ik hou zelf denk ik niet zo van een penis erin.

Niet omdat het niet lekker voelt maar ik voel me niet fijn bij seks met een man.

Een dildo met aders enzo lijkt me dan wel weer lekker.

Reputatie 4
Badge +2

ben zelf ook fan van anale seks. zowel met speeltjes als geneukt worden door jongens maar ik ben dan ook wel biseksueel. hetero's kunnen er ook van houden omdat het een lekker gevoel geeft aan de prostaat

Ik hou zelf denk ik niet zo van een penis erin.

Niet omdat het niet lekker voelt maar ik voel me niet fijn bij seks met een man.

Een dildo met aders enzo lijkt me dan wel weer lekker.

ik kan je een dildo met zuignap erg aanraden. hier rijd je echt heerlijk op. kun je vast plakken aan elke gladde vloer of wand

Reputatie 5
Badge +3

ik heb zelf ook een dildo met zuignap, deze gebruik ik vaak onder de douche of ik plak hem tegen de deur van mijn kamer. Het voelt erg lekker om je prostaat te stimuleren tijdens het aftrekken, en ook voelt mijn orgasme dan veel heftiger

Ik heb zelf dus ook een dildo met zuignap en een butplug. Is erg geil echt om aan te raden je plakt hem met gemak overal tegen aan en dan kan je er gewoon op rijden 

 

Badge

-onnodige quote verwijderd-

Je moet eens een anal angler proberen, die zijn echt geweldig!

Badge

Ik heb zelf dus ook een dildo met zuignap en een butplug. Is erg geil echt om aan te raden je plakt hem met gemak overal tegen aan en dan kan je er gewoon op rijden 

 

Lijkt me leuk voor in bad of voor het slapen gaan :)

Badge

@mikey_15_01 

Ik gebruik eigenlijk altijd speeltjes 

Reageer