Vraag

Anaal vingeren jongen

  • 1 January 2023
  • 5 reacties
  • 1099 Bekeken

Badge

Ik hoorde dat anaal vingeren lekker is voor jongens dus ik heb het geprobeerd met vaseline maar het lukt me niet om de prostaat te vinden en ik krijg er maar 1 vinger in. heeft iemand tips hoe ik dat kan doen en hoe ik me kontgat groter kan maken zodat ik er later ook toys in kan stoppen


5 reacties

Reputatie 1
Badge

Hoe vaker je het doet hoe meer hij uitrekt dus het is gewoon een kwestie van het vaker doen denk ik. 

 

Bye.

Badge

Dat is zeker het is me zelfs gelukt. Alleen ik kan de p spot helaas niet vinden 

 

Tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm forumregel 10: plaats op het forum geen schadelijke content.

Tekst verwijderd door de Kindertelefoon

Badge
Tekst verwijderd door De Kindertelefoon

Ik ging erin en ik voelde iets het was een beetje ruw achtig maar werd totaal niet gestimuleerd of iets

Wad dat richting je navel waar je dat voelde? Hoe lang heb je dat plekje gestimuleerd en was je al geil toen je het deed? Ik zou het proberen als je al een paar dagen niet bent klaar gekomen en als je heel geil bent. Je kunt het eerst van buitenaf doen zoals ik hierboven schreef. Dan herken je het gevoel miss beter want het voelt in het begin anders dan normaal opgewonden zijn van rukken. Het kan eerst als branderig, tintelend of gloeiend aanvoelen en alsof je moet plassen. Dat gaat dan over in seksuele opwinding als je ervoor in de stemming bent. Je moet ook niet na een paar min al opgeven en echt ruim tijd nemen want prostaat/anale stimulatie heeft echt tijd nodig en het kan zijn dat het lekkere gevoel pas op gang komt als je een half uurtje bezig bent. Succes nog en hoop dat het je toch lukt met deze tips

Reageer