anaal vingeren

  • 21 August 2022
  • 8 reacties
  • 739 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1

Hallo iedereen ik ben een jongen 14 bijna 15 

Ik ben dus een beetje aan het experimenteren met vingeren. Maar ik heb geen idee hoe ik dat lekker goed en schoon kan doen iemand tips alvast bedankt


8 reacties

Reputatie 1
Badge +3

Io vond het heel erg geil. Ik begin altijd met 1 vinger en dan steeds meer totdat er niet meer bij kan. Je kan het beste eerst gaan poepen. (en na het vingeren goed je handen wassen natuurlijk)

 

Gr. Anoniem 

Reputatie 1
Badge +3

*ik

Reputatie 3
Badge +1

Ik Doe het met een zaklamp en dan heb ik gepoept maar toch komt er de hele tijd poep aan en dat vind ik een gedoe maar ik weet dus niet hoe ik dat moet oplossen

Reputatie 4
Badge +3

dan moet je beter je kont afvegen haha en beter wassen denk ik. persoonlijk heb ik het nog nooit gedaan maar ik denk wel als je die 2 dingen doet dat er dan minder tot geen poep meer aan zit

Reputatie 3
Badge +1

@DutchFlag 
Ik heb allebei gedaan zelfs totdat het afvegen bijna pijn deed en je gaat niet douchen als je al op bed ligt

Reputatie 4
Badge +3

dan weet ik het ook niet meer 🤷‍♂️. misschien minder diep?

Reputatie 3
Badge +3

Hey,

 

Bij het vingeren is het misschien niet echt verstandig om het zomaar met een zaklamp in uw gat te stoppen. Ik doe het met glijmiddel en soms spuug. Ik ga een kwartier voor ik het ga doen naar het toilet. Ik leg een handdoek onder mij voor de zekerheid en doe daarna glijmiddel op mijn vinger. Dan probeer ik ze er rustig in te krijgen. (Meestal krijg ik er maar 2 in, iemand tips om er 3 in te krijgen?) Wannee ik klaar bent ga ik nog een keer voor de zekerheid naar het toilet en was mijn handen.

 

vroeg mij wel nog af of je uw sperma tijdens het vingeren erin mag doen. Weet iemand dit?

 

)Ik wil wel zeggen dit is niet raar en vingeren stimuleert u tijdens het aftrekken.) 

 

Met vriendelijke groet

 

vraag verdiend antwoord

Badge

Hi, je zou een anale douche kunnen kopen (soort klein bidetje waar je water in moet doen) en die dan in je kont stoppen en daarna het water eruit laten lopen boven de wc. Herhaal dit tot het water in de wc helder is en je kan zo gek doen als je wilt!

Reageer