Vraag

anaal vingeren

  • 16 May 2022
  • 2 reacties
  • 720 Bekeken

Reputatie 7
Badge +7

Hoi

Begin dit jaar/ eind vorig jaar (rond oud en nieuw) merkte ik dat na jarenlang te masturberen ik iets nieuws wou proberen, en dat was mijn anus vingeren. Het was spannend en leuk, eerst het gat zoeken, daarna proberen mijn vinger er in te krijgen, en toen lukte het op zich wel. Hoewel ik wel tegelijkertijd moest masturberen om klaar te komen, dan voelde ik het beide bij mijn kruis en mijn anus een beetje. Zo af en toe doe ik dit dus wel eens. Ik kan moeilijk masturberen zonder de neiging te hebben om mijn anus te betrekken. Maar ik wil vanavond eens proberen zonder masturberen klaar te komen met anaal vingeren. Er is mij verteld dat dat met een clit moeilijker gaat dan met prostaat, maar ik las op het internet dat het wel mogelijk is. Iemand tips?


2 reacties

Badge

koop een dildo

Heyy,

Ik heb zelf welleens onder de douche dit geprobeerd, maar ja bij een prostaat voel je dit wel. Ik lees dat je een vulva hebt en dus niet beschikt over een prostaat, wat t lastig maakt

Bij mannen kun je door dat te stimuleren klaar komen, maar vrouwen hebben daar niets zitten wat je kan stimuleren alleen aan de buitenkant van je anus zover ik weet.

Alhoewel je niets hebt aan anaal vingeren, kun je als je wilt komen beter vaginaal vinden en proberen je g-spot te bereiken door je vinger haaks naar boven erin te bewegen (wat me wel lastig lijkt als je t zelf moet doen)

G-spot is de achterkant van je clitoris net zoals de P-spot (anaal dus) de achterkant is van onze prostaat.

 

Denk dat als je echt anaal wilt klaarkomen, t heel erg aan opwinding ligt, zo lang die enorm hoog is kom je ongeacht stimulatie. Ik denk dat je t beste anaal toys kunt kopen en het houden bij clitoris stimuatie met mss ook een toy zoals een satisfyer

Reageer