Vraag

Anaal Vingeren

  • 2 March 2022
  • 7 reacties
  • 954 Bekeken

Badge

Hallo,

 

Ik heb dus geprobeerd anaal te vingeren. Het lukte maar helaas kwam ik poep tegen.

Hoe kan ik er voor zorgen dat mn kontgat leeg is


7 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Heey,

je hebt hier speciale ‘pompjes’ voor geloof ik, maar misschien kun je het ook proberen met de straal van de douche of zo.

Groetjes,

kwakend1tje

@kwakend1tje 

Heeft helemaal gelijk 

 

Er zijn speciale dingen voor 

Zoek maar op

 

Zelle

Reputatie 4
Badge +2

ik gebruik een anal shower head om me anaal te spoelen alvorens ik anale seks ga hebben. daarmee spoel je je anus/darm leeg van ontlasting. heb ook zo’n handpompje gehad maar dat werkte veel minder goed dan de douchkop koppelstuk.

Wat Kwakend1tje en Zelle zeggen klopt, maar ik zou daar nog wel iets aan toe willen voegen.

 

Als je geen ontlasting tegen wilt komen, is een anale spoeling idd een optie. Ook wel bekend als een anale douche of een klysma. Hiermee kun je water inbrengen in de endeldarm, zodat je dit er gemakkelijk uit kan ‘poepen’. Dit heeft echter ook nadelen. Je verstoort hiermee namelijk de natuurlijke darmflora en je loop je meer risico op infecties. Er wordt daarom geadviseerd om dit niet vaker te doen dan twee keer per maand.

 

Spoel niet te vaak, niet vaker dan 2 keer per maand. Anders verstoor je de darmflora en verhoog je de kans op infecties. De goede bacteriën zijn nodig voor een goed werkende spijsvertering en immuunsysteem.

Bron: Soaaids.nl

 

Reputatie 7
Badge +7

Ik vind dit zelf ook altijd irritant. Daarom ben ik ook stiften gaan gebruiken die ik van te voren en daarna gewoon onder de kraan schoonmaak, of gewoon iets dat langwerpig is. Daarnaast vind ik het ook moeilijk om klaar te komen, dus ik masturbeer ondertussen ook, dan voel ik het beide in mijn geslachtsdeel en anus. En als het te droog is, gebruik ik crèmes/zalf die veilig zijn voor geslachtsdelen als glijmiddel omdat ik daar niet aan kan komen. Maar zodra ik kom word mn anus ook vanzelf vochtig

Stiften zijn al helemaal geen goede keuze!

Gewoon gebruiken om lekker meer te kleuren.

@Pastel 

Reputatie 7
Badge +6

Hoi,

Letten jullie op forumregel 10?

”Het geven van tips die schadelijk  kunnen zijn, is niet toegestaan “.

zoals @samantha al zegt, is het inderdaad niet veilig om (anaal) te masturberen met voorwerpen die daar niet voor zijn bedoeld. Deze voorwerpen kunnen vast komen te zitten, of de anus of de geslachtsdelen beschadigen. 
Masturbeer  daarom alleen met voorwerpen, die daarvoor zijn gemaakt.

Groetjes, Mariska

Reageer