Vraag

anaal vingeren

  • 22 November 2020
  • 8 reacties
  • 2109 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo ik ben een jongen,

Ik ben daarjuist in de douche beginnen vingeren. Ik heb hier zeep en een beetje water voor gebruikt. Maar mijn moeder kwam binnen waardoor ik meteen moest stoppen of ze zou het zien, maar ik was nog lang nie klaar ik was net begonnen. Ik was natuurlijk de mome t dat ik bezig was heel erg aan het genieten.

Dus nu vraag ik mij af of het mogelijk zou zijn als ik straks in mijn bad lig van verder te doen en misschien nog verder te gaan(met zeep en water weer) en is dat nie schadelijk als ik zeep gebruik. (Het is meer iets vrij glad ).


8 reacties

Zeep is af te raden. Zowel voor je inwendig gebruik als voor de uitwendige geslachtsdelen.  Dit kan namelijk de natuurlijke balans verstoren waardoor bepaalde bacteriën vrij spel hebben met alle gevolgen van dien. Je kunt beter glijmiddel gebruiken.

Je kunt het beste spuug of echt glijmiddel gebruiken.

Hoe moet je vingeren?
Als je in je kont gaat kun je een soort van het hoekje om en dan voel je iets zachts… Dat is je prostaat. Het word ook wel de mannelijke gspot genoemd ik zou dat eens proberen als ik jou was.

Reputatie 2
Badge +3

Ik zou als ik jou was eens een ijsklontje proberen

Ik zou als ik jou was eens een ijsklontje proberen

Met ijs moet je wel enorm uitkijken. Doe daar eerst even onderzoek naar als je dat gaat proberen.

Reputatie 2
Badge +1

niet doen jongens !

het kan vast komen te zitten 

en dan moet je naar het ziekenhuis!

dan gillen jullie van de pijn….

als het verdooft wordt.

Badge

gebruik glijmiddel

Badge

Hoi ik ben een jongen 15 en ik vind het soms leuk om anaal te vingeren omdat het goed voelt maar ik gebruik meestal dingen zoals tandenborstels of kleine flesjes is er iets beter om het te doen waar men ouders er niet achter kunne komen ?

Reputatie 4
Badge +3

@Bi jonge 
het is niet bepaald fris om objecten te gebruiken, dus raad ik aan een dildo

Reageer