Vraag

anaal vingeren

  • 6 July 2020
  • 9 reacties
  • 663 Bekeken

Reputatie 1
Badge +4

hallo ik ben een jongen 14 en ben nog maagd

Ik wil mezelf wel eens anaal vingeren en mezelf erdoor laten klaarkomen maar meestal kom ik verder dan 1 cm 

Iemand tips

Alvast bedankt 


9 reacties

Ik weet niet of dat verstandig is om te doen als jezelf open krabt dan gaat dat ontsteken en dat is 1 niet fijn en 2 de ziekenhuizen hebben het druk genoeg met Corona patiënten 

Reputatie 1
Badge +4

Ik weet niet of dat verstandig is om te doen als jezelf open krabt dan gaat dat ontsteken en dat is 1 niet fijn en 2 de ziekenhuizen hebben het druk genoeg met Corona patiënten 

Ik knip mijn nagels iedere week zodat ze niet lang worden

Oke

Badge

Ik zou eerst je Anus en je Vingers nat maken, dan gaat het veel makkelijker.

Neem gewoon een dildo, veel makkelijker 

Reputatie 1
Badge +4

Neem gewoon een dildo, veel makkelijker 

Ja maar ik wil geen speeltjes gebruiken ben bang dat mijn ouders erachter komen 

Reputatie 3
Badge +4

Ik zou zoals hierboven al is gezecht een toy kopen en ik heb wel een paar tips

 

.koop hem met contant geld dat is namelijk ontraceerbaar voor je ouders

 

zoe van tervoren een gooie plek bvb een open ruimte tussen 2 laden of onder de onderste laden van je bureau waar hij dan op de grond licht en je hem niet ziet als je je lade open doet.

 

ik hoop dat ik je heb geholpen

 

mvg annoniemejongen

Hallo,

Wat tof dat je toegeeft dat je dit graag zou willen proberen!

De allerbelangrijkste tip is om dit te proberen met glijmiddel. Mocht je dat niet in huis willen halen, ga dan niet aan de slag met shampoo's, gezichtsreinigers, conditioners, etc.! Probeer eerder iets natuurlijke zoals olijf- of zonnebloemolie. Vet je vinger goed in en probeer rustig te beginnen.

 

Succes

Reputatie 1
Badge +4

Hallo,

Wat tof dat je toegeeft dat je dit graag zou willen proberen!

De allerbelangrijkste tip is om dit te proberen met glijmiddel. Mocht je dat niet in huis willen halen, ga dan niet aan de slag met shampoo's, gezichtsreinigers, conditioners, etc.! Probeer eerder iets natuurlijke zoals olijf- of zonnebloemolie. Vet je vinger goed in en probeer rustig te beginnen.

 

Succes

Brand olijf olie niet in je kont

Reageer