Vraag

anaal toys jongeren

  • 18 July 2023
  • 5 reacties
  • 494 Bekeken

Reputatie 3
Badge +3

Ik heb dus een soort van voorraad van condooms en vandaag had ik er een om een banaan gedaan en die banaan in mijn kont gestopt dat voelde lekker maar met iets te groot heeft iemand advies voor dingen die in huis liggen die klein zijn maar niet al te klein en niet groter dan een banaan. ik kan geen sexspeeltjes koppen en zijn er ook nog mensen die dit ook doen met of zonder condoom en met wat doe je dat dan?


5 reacties

Reputatie 1
Badge

Hey ik weet misschien iets wat je dan kan gebruiken.  Misschien kan je zo’n permanent marker gebruiken. Ik zou zelf als je het zonder condoom er overheen doet de stift daarna wel heel goed schoonmaken, vooral als je die stift ooit nog gaat gebruiken voor waar die eigenlijk voor bedoeld is.

suc6!!

Reputatie 3
Badge +3

@JaJoh ja zal ik uitproberen dankjewel voor de tip

Reputatie 7
Badge +5

Veiliger is spul te kopen die daarvoor gemaakt zijn, maarja je kunt een kaars proberen of een wortel als het breekt heb je wel een probleem, dus ja gebruik je vingers ofzo

Reputatie 3
Badge +3

@Aubien is een kaars niet slecht met het kaarsvet als het niet heet is maar gewoon als je bijvoorbeeld met je handen er langs gaat dat je dan iets aan je handen krijgt is dat niet slecht om in je te hebben?

Reputatie 2
Badge

Ik zou geen spullen gebruiken die je in huis vind omdat ze er niet voor gemaakt zijn. Als je het wel doet zou het vast kunnen blijven zitten of zou je jezelf pijn kunnen doen, dat zou een gênant doktersbezoek worden. Als je toch iets wilt gebruiken zou ik als ik jou was toch iets kopen. En als dat niet kan dan zou ik wachten totdat je zo oud bent dat je ouders het niet veel uitmaakt/ geen toegang hebben tot je rekening zodat je het kan bestellen of kopen.

Reageer