anaal sex en klaar laten komen

  • 25 June 2023
  • 6 reacties
  • 2340 Bekeken

Reputatie 3
Badge +2

Hoi meiden

Hier ff een  vraagje

Als je anaal sex doet en hij komt klaar waar laat jij hem dan klaar komen?

In je kont?

In je mond eerst ff schoonmaken?

In je mond zonder schoon te maken?

Of laat je hem gelijk van je kont in je poes en dan daar klaar komen?

Of op je?

Hoe oud ben je ?

En hoe oud was je de eerste keer anale sex?

En hoevaak doe je anale sex?


6 reacties

Hey ik vind anale seks zelf heel vies maar ieder heeft zo zijn eigen voorkeuren ik hou zelf heel erg van plasseks dus ieder zijn ding. Ik wil alleen maar deze tip voor je meegeven nooit een penis van een jongen rechtstreeks na anale seks in je vagina laten steken je krijgt er gegarandeerd een blaasontsteking van aangezien een blaasontsteking door anale bacteriën wordt veroorzaakt. Als je anale seks toch geil vind zoals jij waar niks lis mee is zou ik hem in je kont laten klaarkomen.

Reputatie 3
Badge +2

@Tweety 

Raar dat je anale sex vies vind omdat je niet vies van plas ben . Ik vind plassex ook geil en doe het ook maar anaal ook. Hoevaak heb jij anale sex gehad dan? Ik heb wel eens van anaal gelijk in me poes gehad maar niks van gekregen. 

Reputatie 7
Badge +4

Ik zou als je anaal hebt gedaan de penis niet gelijk in de vagina doen wat er zitten dan nog bacteriën aan en je kan dan ziek worden of een soa krijgen, kijk maar op sense of andere websites. 

Hoi meiden

Hier ff een  vraagje

Als je anaal sex doet en hij komt klaar waar laat jij hem dan klaar komen?

Heb nog nooit seks gehad, maar als ik dit zou doen (denk ik niet, want het lijkt mij erg vies en niet fijn) dan klaar laten komen in condoom, want ga er van uit dat je deze gebruikt ivm soa

In je kont?

Kan, maar dan in condoom!

In je mond eerst ff schoonmaken?

Zou ik nooit doen. Hier kan je ook een soa door krijgen

In je mond zonder schoon te maken?

Zou ik nooit doen. Hier kan je ook een soa door krijgen

Of laat je hem gelijk van je kont in je poes en dan daar klaar komen?

Kan, maar dan ook hier weer wel in condoom klaar laten komen ivm soa! Of een vette blaasontsteking

Of op je?

Mocht ik ooit anale seks doen, dan vind ik dit nog de beste optie. 

Hoe oud ben je ?

14

En hoe oud was je de eerste keer anale sex?

Nog nooit gedaan, wil ik ook nooit gaan doen. 

En hoevaak doe je anale sex?

Nooit

Wat mij opvalt bij heel veel topics die over seks gaan, is dat niemand voor mijn gevoel stil staat bij de “gevaren” van seks zonder bescherming? Om een zwangerschap te voorkomen en een soa, gebruik je toch pil oid en daarnaast een condoom? Hier komt een jongen dan in klaar lijkt mij. . .  en dus niet in je mond, anus of vagina. . . 

 

@Tweety

Raar dat je anale sex vies vind omdat je niet vies van plas ben . Ik vind plassex ook geil en doe het ook maar anaal ook. Hoevaak heb jij anale sex gehad dan? Ik heb wel eens van anaal gelijk in me poes gehad maar niks van gekregen. 

@Kim.1  Ik vind echt alles met plassen het geilste wat er bestaat van de geur van plas tot in je broek plassen of plasseks en in je mond laten plassen maar anaal vind ik echt vies en heeft bij mij niks seksueel integendeel van de geur alleen al gaat mijn zin in seks meteen over. Ik heb dan ook nog nooit anale seks gehad en gaat ook nooit gebeuren en zoals hierboven al door meerdere gezegd nooit van anaal rechtstreeks naar vaginaal je hebt geluk gehad want voor je het wee heb je een blaasontsteking of vaginale ontsteking en dat heb je van plassen niet maar ieder zijn ding natuurkijk veel meisjes vinden plassen vies en anaal niet ieder heeft zijn eigen seksuele voorkeuren wat hij of zij geil vind bij mij is dit plasseks.

Badge

Hoi, ik ben een meisje van 14 en heb voor het eerst anaal gehad op mijn 11de ik zou hem in mijn mond laten klaarkomen omdat sperma lekker is. ook weet ik niet waar de sperma in mijn kont naartoe gaat en  vertrouw het daarom niet. en als hij in mijn kont zou klaarkomen zou hij het op moeten zuigen.

 

groetjesss

Reageer