Skip to main content
Vraag

anaal orgasme jongens

• April 14, 2025
  • 3 reacties
  • 1238 Bekeken

Forum|alt.badge.img+1

Hey ik ben een jongen van 17 en ik heb al wel een paar keer gekontvingerd, maar ik vind nooit mijn prostaat dus ik heb ook nog nooit een anaal orgamse gehad.

Heeft iemand tips hoe ik mij prostaat vind en hoe ik dan een anaal orgasme krijg, en hoelang het duurt tegen je een anaal orgasme krijgt.

Alvast bedankt en als er nog vragen zijn, stel die maar.

3 reacties

• Net nieuw
  • June 22, 2025

Goede vraag. Zelf vind ik het ook erg opwindend om anaal bezig te zijn. Begonnen met hele kleine dingen. Tegenwoordig lukt het me om enorme dildo's in me kont te stoppen.

Wat ik belangrijk vind is een goede voorbereiding, dat het goed schoon is en dat ik goede glijmiddel heb. Met goed schoon bedoel ik, anaal goed spoelen ongeveer 20min.

Verder bouw ik het heel rustig op, en maak ik neuk bewegingen. Bij het ingaan, adem uit. Bij het verlaten, adem in.

Als je goed geil bent voelt het Als het goed heel bevredigend aan. Bij voelen me ballen soms weleens appart aan. Vaak nadat ik met grote speeltjes bezig ben geweest. Dildo met bijv 6,5 cm diameter;  34cm lang.

Blijven oefenen en hou het veilig.

• June 22, 2025

kan je dat niet gwn googelen? Als ik zoek op bv “anaal hoe prostaat” op google krijg ik al veel info te zien.   

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • June 22, 2025

Hoi, mijn vriendje houdt ook veel van anale stimulatie.  Het gekke is dat hij dan zijn orgasme krijgt voordat hij ejaculeert; zónder vinger in zijn aars komt hij ook klaar terwijl zijn sperma eruit komt.  Zijn orgasme komt al na een paar minuten.

Niet al te moeilijk doen met schoonmaken maar glijmiddel is wel handig (en werkt beter dan spuug). Gewoon blijven oefenen, dat anaal orgasme komt dan wel.