Vraag

Anaal klaarkomen

  • 12 March 2022
  • 5 reacties
  • 1456 Bekeken

Badge

Heyy!!

 

Ik en mijn vriendje hadden gister avond seks, we waren alleen thuis en dus konden we lekker doen wat we wilden. We waren dus bezig, en in een x zonder iets te zeggen stopt ie zn lul in mn kont. Dat was best raar, en schrok heel erg maar we gingen door. Toen hij klaarkwam zat hij nog steeds in mn kont, en hij is dus in mn kont klaargekomen . Kan dit kwaad of niet?


5 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Nee kan geen kwaad

Reputatie 7
Badge +7

dat light eraan, als het goed is gebruiken jullie bescherming (condoom en of pil)

Reputatie 4
Badge +2

dat light eraan, als het goed is gebruiken jullie bescherming (condoom en of pil)

de pil heeft niets te doen met anale seks, klaarkomen in de kont kan geen zwangerschap veroorzaken.

Reputatie 7
Badge +14

Bij anale seks is er een kans dat de vrouw zwanger wordt. Er kan altijd wat sperma in de vagina terechtkomen.

Bron: https://www.benuapotheek.nl/gezond-en-vitaal/zwangerschap-en-kinderwens/zwangerschap-voorkomen

Als je een condoom hebt gebruikt kan het niet, maar zonder is er wel een grote kans. Ik zou voor de zekerheid een morning-afterpil slikken om zwangerschap 100% te voorkomen. 
 

xx Eenmeisje004 

Badge

er is waarschijnlijk niks mis maar neem wel een morning after pil en check of je vriendje een soa heeft soa’s kunnen namelijk door anale seks vaginale seks en orale seks over kunnen worden gedragen

Reageer