Vraag

anaal klaarkomen

  • 21 February 2022
  • 2 reacties
  • 918 Bekeken

Badge

ik wil graag een keer anaal klaarkomen (als jongen) en ik ben benieuwd of iemand tips heeft

P.S. ik kan eigelijk niet echt speeltjes kopen aangezien mijn ouders kunnen zien waar ik mijn geld aan uitgeef
 


2 reacties

Je kunt als jongen ook vingeren. Probeer dan de prostaat te stimuleren. Maar veel mannen kunnen niet klaarkomen van alleen prostaat stimulatie dus dat kan je dan combineren met aftrekken.

Reputatie 5
Badge +3

ik kan zelf niet klaarkomen door enkel anaal te stimuleren, het is bij mij de combinatie tussen anaal en masturberen.

de eerste keer dat het lukt had ik me eerst al lekker geil gemaakt, een paar keer mijn orgasme uitstellen zodat ik echt goed geil was. Ik heb toen wat olijfolie gepakt want ik had geen glijmiddel, ik heb toen voorzichtig twee vingers naar binnen geduwd. Het werkt voor mij het beste als ik mijn arm van voren tussen mijn benen duw, want dan kan ik mijn vingers buigen en zo vrij makkelijk mijn prostaat stimuleren. Dan is het een kwestie van langzaam aftrekken en tegelijk je prostaat blijven stimuleren door er langs te wrijven of stevig op te drukken (net wat voor jou fijn is). Als je dan bijna klaarkomt voel je de prostaat groter worden en als ik er dan overheen blijf wrijven kom ik echt een stuk heftiger klaar dan anders. Het voelt niet alleen heftiger maar ik spuit ook een hoop sperma.

Reageer