Vraag

anaal jongens

  • 4 February 2021
  • 4 reacties
  • 841 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hy

 

Ik wil graag mezelf kanaal nemen maar wil niets kopen

Kan ik er zelf een maken of kan ik voorwerpen gebruiken?

 

Aub snel antwoorden 

Wil graag het vanavond doen.

 

Grtj


4 reacties

ik wil dit ook graag maar weet niet hoe hahaha

 

Ik zou je afraden om zelf te gaan knutselen met huishoudelijke voorwerpen.
Je beperkt je dan tot alleen je vingers.
Zorg dan ook dat je glijmiddel hebt om het makkelijker te maken.
Je kunt het ook onder de douche doen, zodat je alles fris en fruitig kunt houden.

Ik had dit ook en zover ik heb kunnen vinden toen (best uitgebreid gezocht toen) kon ik niks vinden van zelf maken voor anaal en ik eerlijk gezegd raad je dit toch best wel af. 

Je kan idd je vingers gebruiken of bijv. een tandenborstel. gebruik een soort van glijmiddel anders krijg je echt spijt van wat je gaat doen, doe ook niet in één keer te grote dingen daar ga je namelijk ook spijt van krijgen. Begin klein en ga dan steeds een heel klein beetje groter.

Over glijmiddel gesproken, je kan natuurlijk het best echt glijmiddel gebruiken, maar als je dat niet hebt kun je ook wel olijf olie gebruiken of aloë vera. Speeksel is erg af te raden, en water ook. Het lijkt glad maar dat valt best tegen.

Als je dit fijn vind raad ik je aan om toch een buttplug te kopen, een kleine. rond de 15 euro zou ik zeggen. Kun je gewoon doen op BOL.com ik raad je aan niks te kopen via bijv. Ali-Express of Alibaba. Ik raad je ook aan om buttplug van silicone te nemen. Neem ook dan gewoon even de tijd om een goeie uit te zoeken. Als je niet wilt dat ie thuisbezorgd word (bijv omdat je ouders het niet mogen weten) raad ik je aan om het pakket bij een bezorgpunt te laten bezorgen en hem dan daar op te halen. (Btw het is niet alsof er vol op de doos staat wat erin zit, niemand zal iets verdenken). check ook ff voor het bestellen of dit kan bij het product dat je gaat kopen, (kan bij bol.com namelijk niet bij alle producten.)

SUC6! en doe voorzichtig! Ga niet te ver en gebruik niet te grote dingen! Leer eerst je eigen grensen kennen! en gebruik glijmiddel! (kan het niet te duidelijk maken.)

 

*disclamer* Ik ben geen expert dit zeg ik alleen uit eigen ervaringen!

Belangrijk ik dat je goede ronde voorwerpen neemt zonder randjes of dingen die los kunnen gaan. Een dop kan er vanaf schieten bijvoorbeeld. Ook lang genoeg dat je het altijd vast kan blijven houden zodat het niet naar binnen kan schieten en stevig want als het breekt ben je soms de pineut.

Zorg dat de glijmiddel goed naar binnen mee gaat daar moet ook gesmeerd worden. 

 

Rustig opbouwen en steeds een beetje groter. Niet verwachten dat er na 1 avond al een hele vuist in past. Je moet leren ontspannen en dan ontdek je vanzelf de mogelijkheden. 

Voorbeelden van mogelijke voorwerpen zijn vaak handvatten 

Reageer