Vraag

anaal jongen

  • 11 April 2024
  • 5 reacties
  • 304 Bekeken

Badge

Hallo ik ben een jongen 15 jaar en vandaag heb eens geëxperimenteerd met een tandenborstel in mijn kont te stoppen en dit viel eigenlijk wel mee, kennen andere mensen nog andere huishoudelijke toys waarmee ik kan proberen???


5 reacties

Reputatie 7
Badge +11

Hoi @10Anoniem123456789 

Ik heb weleens de achterkant van een kam of potlood gebruikt.

Liefs @Wees Jezelf Bij Noah 

Reputatie 4
Badge +3

Potlood of tandenborstel is te dun en te scherp. Ik doe de achterkant van n haarborstel . Die steel (of hoe heet dat) is rond en afgerond zegmaar. Met goedkoop glijmiddel (merk intimy) uit  tube van de supermart erop. Borstel achteraf poetsen en drogen .  

Badge

Potlood of tandenborstel is te dun en te scherp. Ik doe de achterkant van n haarborstel . Die steel (of hoe heet dat) is rond en afgerond zegmaar. Met goedkoop glijmiddel (merk intimy) uit  tube van de supermart erop. Borstel achteraf poetsen en drogen .  

Bedankt dit zal ik zeker eens proberen, als je nog andere dingen weet laat het zeker weten!

Reputatie 1
Badge

Ik zou als je geïnteresseerd bent in anaal eerst eens met je vingers op onderzoek uitgaan en ontdekken wat je lekker vind. En opzoek gaan naar je prostaat voordat je eerst van alles erin gaat duwen maar dat is mijn mening en ervaring. 

Reputatie 5
Badge +4

Worteltje, kaars of iets in huis dat heel erg trilt 

Reageer