anaal jongen

  • 21 August 2018
  • 7 reacties
  • 1916 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
heyo,
normaal heb ik niet zo veel vragen over seksueel gebied maar ben toch wel een beetje nieuwsgierig hier en daar.

ik ben hetero maar wil alsnog anale seks of met mezelf anale dingen doen is dat raar?

en hoe kan je het beste/fijnste jezelf anaal "nemen"?

ik zou graag ook iets in mijn anus hebben zonder dat ik er iets voor moet doen,(buttplug of dildo enz) maar ik zou dit dan waarschijnlijk online moeten bestellen maar al koop ik dit bij bol.com of easytoys dan staat er discreet verpakt maar hoe word dat precies bedoeld? wat kan ik dan voor verpakking verwachten?

Ronald

7 reacties

Reputatie 3
Badge +8
Je krijgt het (bij bol iig) óf in de klassieke bruine blanke doos óf je ontvangt het in een bol pakketje zoals in bijlage.
ow nice ty, dan staat er toch niet op wat het is toch? en hoe zit het met bank afschrift?
Je kunt een een ballen ketting kopen of een anus diamant
Reputatie 3
Badge +8
Je kunt dan inderdaad nergens aflezen wat er in het pakketje zit (discreet dus).

Hoe het met het bank afschrift zit weet je nooit 100% zeker tot het afgeschreven is helaas. Waarschijnlijk zal er 'bol.com b.v.' (of evt naam van betalingsprovider) verschijnen als ontvanger. In de omschrijving staat enkel je bestelnummer en het betalingskenmerk dus hier is ook niets aan af te lezen. In die zin is een bestelling bij bol plaatsen dus ideaal.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik dit ook heb. Ik heb me nooit aangetrokken gevoeld door andere jongens maar toch vind ik het fijn om een dildo te gebruiken, en dat doe ik dus ook. Ik weet niet of dit veel voorkomt maar je moet niet denken dat het raar is want er zijn volgens mij ook mannen die door een vrouw met een dildo anaal gaan
Het is niet gek dat je nog anale sex wilt maar verder weet ik het ook niet. Want ik heb het ook maarehm... ja ik weet verder ook niet hoe je dat moet doen,
Badge

heyhey, ik ben gay en vindt het heerlijk om mezelf anaal te nemen. ik gebruik zelf dildo's  van EasyToys, dat is heel fijn. Maar ik snap dat je niet goed weet wat je moet doen, ik weet niet of je een vriendin hebt of met huisgenoten woont, maar als je eerder al sekstoys hebt bestelt zou ik gewoon een dildo of buttplug. Ik zou gewoon proberen, is het te dik voor je anus? gebruik dan een klein beetje gijmiddel, klein beetje want het is lastig weg te halen als het diep zit. Ik zou een beetje opbouwen en niet gelijkde grootste dildo te bestellen

succes!

Reageer