Vraag

anaal experimenteren

  • 10 October 2023
  • 7 reacties
  • 787 Bekeken

Badge

Hallo,

 

ik ben een hetero jongen van 14 maar ik wil graag een beetje experimenteren met anaal.

 

ik heb geprobeerd mijn vinger in mijn kont te stoppen maar dat lukt niet goed ik krijg mijn vinger er niet diep genoeg in om een lekker gevoel te krijgen . Weet iemand een product(graag onder de 2€) bij de action dat kleiner is als een vinger en ik in mijn kont kan stoppen?


7 reacties

Badge

Misschien een komkommer? Wel eerst wassen is wel zo hygiënisch.

Reputatie 1
Badge +3

Gebruik glijmiddel om wat makkelijker de anus in te gaan. 

Je kan beter geen objecten gebruiken voor voor anaal die daar niet voor bedoelt zijn. Maar als je dat toch iets zoekt zoek dan een object wet 1 deel is zodat het object niet in je anus stukken verliest.

Reputatie 7
Badge +5

Ik denk dat dit afgeraden wordt maar een dunne kaars of een kleine wortel ofzo

Reputatie 3
Badge +3

Reageerbuisje ofzo zijn ook in alle maten verkrijgbaar en met een beetje glojmiddel of zonnenolie gaat het er lekker makkelijk in, zonnenbloem olie is gwn veilig en heeft iedereen eigenlijk wel in huis.

zelf gebruik ik deez setup altijd.

​​​​​

Reputatie 7
Badge +5

-onnodige quote verwijderd-

Volgens mij zijn reageerbuisjes van glas dus niet zo verstandig 

Reputatie 3
Badge +3

-onnodige quote verwijderd-

Volgens mij zijn reageerbuisjes van glas dus niet zo verstandig 

Er bestaan ook reageer buisjes van plastic en die bedoelde ik. Idd handig om dat ff ge vermelden was ik helemaal vergeten te doen

 

 

Reputatie 6
Badge +4

Hoi, Er wordt goed meegedacht. Dat dingen die je anaal inbrengt niet breekbaar mogen zijn is al genoemd, ook dat glazen reageerbuisjes niet verstandig zijn.

Het is eigenlijk in het algemeen af te raden om dingen in je anus te stoppen die er niet voor bedoeld zijn, er kan schade op treden. Glijmiddel is wel een goede tip.

Reageer