Vraag

anaal doen terwijl je een vriendin heb

  • 22 July 2022
  • 7 reacties
  • 716 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

ik heb een vriendin maar ik doe soms bij mezelf anaal omdat ik het lekker vind voelen

is dit raar of oke

of ben ik nu gay

mijn vriendin weet dit niet

pls help mij


7 reacties

Reputatie 6
Badge +7

Nee, heel veel mensen denken dit maar ze halen twee dingen door elkaar.

Anaal is lekker (voor veel mensen).   En gays hebben geen vagina om het in te doen. Daarom doen zij het anaal. 

Even een vergelijking, vegetariërs eten vleesvervangers.   Maar het omgekeerde werkt niet: Als jij een vleesvervanger eet, ben je niet ineens vegetariër. 

 

maar is het erg dat ik het doe als ik een vriendin heb

 

Dat is het ZEKER niet, als je het wil kun je het met haar er over hebben. Er bestaat zoiets als een strappon, dat is een zogenaamde voorbind dildo die dan een vrouw om doet. En dat is dus ideaal als je anaale zelfbevrediging doet.

maar gaat ze het dan niet uitmaken 

en heb je nog tips over hoe ik beter anaal kan doen bij mezelf

 

Ik heb ook een vriendin maar doe ook graag anaal met mijzelf. Voor mij is dat het zelfde als rukken gewoon super lekker. Toen we wat langer verkering hadden heb ik het haar verteld en toen heeft ze mij ook gevingerd/prostaat massage gegeven. Dat was echt onwijs lekker. Nu doet ze dat af en toe! 

Ik ben totaal niet gay maar hou gewoon van anaal

Reputatie 2
Badge +1

Hoi,

Nee, dit is niet raar, en nee je bent niet gay.

groet, Jackie

 

Tekst aangepast door De Kindertelefoon omdat een bovenstaande reactie is verwijderd

Reputatie 5
Badge +3

nee is niks raars aan, ik vind het zelf ook lekker en mijn vorige vriendin vingerde mij ook vaak tijdens de seks. je moet het gewoon een keertje zeggen tegen haar of ze niet wat nieuws wilt proberen. je zult zien dat iedereen wel nieuwsgierig is naar nieuwe dingen!

Reageer