Hoi ik ben een 15 jarige en vond het altijd leuk en spanned om op omegle met jongens/mannen af tetrekken maar nu sinds omegle weg is heb ik niks meer dus wat nu
Hoi ik ben een 15 jarige en vond het altijd leuk en spanned om op omegle met jongens/mannen af tetrekken maar nu sinds omegle weg is heb ik niks meer dus wat nu
maak een snapacc aan met iets van g3il erin en dan zoeken andere mensen dat op en dan is t ong hetzelfde
Oke bednakt
ja is lastig, ik zou idd zeggen via snap das wel handig vaak en kan ook anoniem haha
Onnodige quote verwijderd
Reddit
maak een snapacc aan met iets van g3il erin en dan zoeken andere mensen dat op en dan is t ong hetzelfde
Ik heb dat geprobeerd maar die mensen voegen mij vervolgens niet ook toe, logisch ook, het is toch raar om zomaar een random iemand toe te voegen en te vragen om nudes uit te wisselen toch ?
Kan ook via telegram. Nummer verbergen en gebruikersnaam kiezen. Ik heb er ervaring mee..
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.