Skip to main content
Vraag

als jongen maandverband dragen

• February 6, 2023
  • 7 reacties
  • 804 Bekeken

Hoii ik ben een jongen van net 14 en ik ga vandaag maand verband dragen naar school, ik doe dit stiekem zonder dat me ouders het weten en ik pak het maand verband van me moeder. Ik vind het namelijk lekker ik wil luiers te dragen maar die kan ik niet kopen en dit komt het dichtste bij. Is dit raar? Groetjes x

7 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • February 6, 2023

Heyy ik vind het ook heel erg geil om maand verband en luiers te dragen dus ik vind dit helemaal niet raar! Als je maar niet gepakt word door je vrienden of ouders!

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • February 6, 2023

@Emilyy.xx 

pluk de dag met je luier Emily 

• February 6, 2023

Ieder z’n ding. Als jij je daar prettig bij voelt moet je dat gewoon doen.

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • February 6, 2023

@jongen789 laat mij lekker

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • May 16, 2025

Hoii ik ben een jongen van net 14 en ik ga vandaag maand verband dragen naar school, ik doe dit stiekem zonder dat me ouders het weten en ik pak het maand verband van me moeder. Ik vind het namelijk lekker ik wil luiers te dragen maar die kan ik niet kopen en dit komt het dichtste bij. Is dit raar? Groetjes x

Nee hoor, ik doe het ook. 
Gewoon doen wat je fijn vindt, heb je nog voorkeur aan  bepaald merk maandverband?

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • May 16, 2025

Heyy ik vind het ook heel erg geil om maand verband en luiers te dragen dus ik vind dit helemaal niet raar! Als je maar niet gepakt word door je vrienden of ouders!

Haha juist dat, soms wel spannend en eng idee om gepakt te worden. Gelukkig gaat het bij mijn nog goed. Heb jij bepaald voorkeur merk maandverband?

olifant_Hocky
Forum|alt.badge.img+5
  • Praat goed mee
  • May 16, 2025

Ik ben er zelf ook mee eens luiers dragen zitten fijn en gezellig jij hoeft niet naar de wc te gaan dan doe jij het maar stikum in jou luier zonder dat iemand het weet ik word er ook soms geil in dat ik een stijve krijgt maar dat vind ik zelf niet zo leuk een stijve krijg in een luier hoe zit dat bij jullie wat zouden jullie allemaal met jullie luier uitspreken