Vraag

Als jongen een dildo/vibrator willen

  • 29 November 2022
  • 4 reacties
  • 830 Bekeken

Reputatie 2
Badge

Hey allemaal, ik ben een bisexuele jongen met een vraag: is het raar om als jongen een dildo/vibrator te willen om in je kont te stoppen?

En zoals ik al eerder heb aangegeven in een topic van mij, mijn ouders controleren alles dus weet iemand een manier waarop ik een dildo/vibrator kan kopen pls help mij!

 

groetjes JustWannaBeMe


4 reacties

Badge +1

Nee is helemaal niet raar. Heb zelf ooit een prostaat stimulator gekocht om uit te proberen en gebruik deze nog steeds regelmatig. Dit maakt je orgasme zoveel intenser dan wanneer je gewoon mastrubeert.

Ik heb het toen via Easy toys besteld. Kwam discreet binnen en mijn ouders openen nooit mijn pakketjes. Misschien kun je je pakketje afhalen bij een afleverpunt dan weten je ouders ook niet dat je iets besteld hebt.

Reputatie 2
Badge

Makrie14, mijn ouders controleren alles, zelfs mijn bankrekening, dus als er ineens geld vanaf is, valt dat op.

Als je contant geld hebt miss stiekem dat bij elkaar sparen (je ouders laten denken dat het op is) en een paysafe card kopen. Op sommige webshops kun je daarmee betalen en dan ben je dus anoniem. 

Anders kun je miss een goeie vriend vragen of je iets mag bestellen via zijn bankrekening en dan contant geld geven aan diegene. Maar dan moet je wel iemand kennen die dit van jou mag weten natuurlijk. Probeer ff met je mee te denken 😉

En nee het is helemaal niet raar om als jongen een dildo te gebruiken of iets in je komt te doen. Zelfs elke jongen kan dit gewoon doen ook hetro's want het maakt niet iemand gay ofzo. Het is gewoon ontzettend lekker om te doen en ook gezond voor je prostaat. 

ik heb er ook 1 voor stimulatie en een tip rustig beginnen en ben zelf ook hetro

Reageer