Yo ik ben 13 en ik wil mezelf anaal masturberen maar ik heb het nog nooit gedaan en ik ben een beetje bang is er iets waar ik op moet letten terwijl ik het doe ofzo?
Als je een jongen bent kan je de prostaat opzoeken en die masseren dat geeft een fijn gevoel je moet gewoon rustig opbouwen met 1 vingen beetje eromheen gaan niet direct naar binnen en vooral ontspannen blijven
laat maar weten hoe het ging of als je nog vragen hebt
Ik heb zelf nog niet mijn prostaat gevonden maar ik vind het wel leuk om anaal te vingeren. Je kan ook proberen steeds grotere dingen in je anus te stoppen. Pas natuurlijk wel op met scherpe dingen of dingen die in je anus kunnen blijven zitten. Zoals komkommer of een dopje van een fles
Hi!
Wat super fijn dat jullie zo meedenken! .
Let op met bepaalde dingen in de anus brengen, dingen zoals een komkommer of een dopje van een fles kunnen afbreken of blijven zitten. Je kunt hier beter dingen voor gebruiken die niet kunnen breken of er voor gemaakt zijn, zoals je vingers of bepaalde sekspeeltjes!
Groetjes,
Fleur
De Kindertelefoon
Yo ik ben 13 en ik wil mezelf anaal masturberen maar ik heb het nog nooit gedaan en ik ben een beetje bang is er iets waar ik op moet letten terwijl ik het doe ofzo?
Heyyy
Ik ben meisje van 14 en ik deed het tijdje geleden ook maar ik hield er een ontsteking aan over, dat kwam omdat ik mer dezelfde vinger van mijn vagina naar mijn kontgaatje ging zo hele tijd over en weer en er zou iets van stoelgang ij mijn vagina zijn gekomen zonder ik het heb gezien en kreeg ontsteking.
Als jongen zal je da iets minder snel krijgen dna meisje, bij jongen zit allemaal langs buiten, bij meisjes is het langs binnen he.…
Succes
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.