Vraag

als je wakker wordt


Reputatie 5
Badge +3
  • Vaak actief
  • 354 reacties

Je wordt wakker en ligt in bed, wat doe je dan als eerste?


12 reacties

Reputatie 2
Badge +1

ogen open doen

Reputatie 4
Badge +1

Op een normale schooldag 

Ogen open doen. Uit mijn bed stappen. Naar de badkamer gaan om tanden te poetsen. Tanden poetsen. Omkleden(Van pyjama naar normale kleren). Naar de woonkamer lopen. Klaar maken voor school.

Vakantie !

Ogen open doen. Op mijn telefoon zitten(20 min of zo) Uit mijn bed stappen. Naar de badkamer gaan om tanden te poetsen. Tanden poetsen. Omkleden. Naar mijn eigen kamer lopen. Lezen. Naar de woonkamer lopen en eten. 

 

@Dje  Hoezo ? Heeft het eigenlijk iets mee te maken met Seksualiteit?

Nova x

Badge

Mijn handen wassen opdat ik waarschijnlijk aan mijn lul heb gezeten in de nacht 

Badge

ik word gewoon normaal wakker

Reputatie 5
Badge +3

Op een normale schooldag 

Ogen open doen. Uit mijn bed stappen. Naar de badkamer gaan om tanden te poetsen. Tanden poetsen. Omkleden(Van pyjama naar normale kleren). Naar de woonkamer lopen. Klaar maken voor school.

Vakantie !

Ogen open doen. Op mijn telefoon zitten(20 min of zo) Uit mijn bed stappen. Naar de badkamer gaan om tanden te poetsen. Tanden poetsen. Omkleden. Naar mijn eigen kamer lopen. Lezen. Naar de woonkamer lopen en eten. 

 

@Dje  Hoezo ? Heeft het eigenlijk iets mee te maken met Seksualiteit?

Nova x

Ik zit meestal als ik wakker wordt met een ochtend erectie er aan :)

Reputatie 1
Badge +1

Ik wacht altijd want ochtend boner

 

Mijn handen wassen opdat ik waarschijnlijk aan mijn lul heb gezeten in de nacht 

Hoe kan je daar aan zitten als je slaapt?

 

Vingeren 

Reputatie 3
Badge +2

Schooldag:

20 minuten op me telefoon zitten, tiktok etc. Nachtbeugel eruit halen en wassen, agenda kijken, klaarmaken voor school, haren doen en boeken in tas stoppen. Naar school gaan

 

Vrije dag:

60 minuten lang op tiktok, agenda checken, Nachtbeugel eruit halen/schoonmaken. Youtube/netflix kijken en dan ga ik op me computer

 

Waarom niet?

Ik masturbeer niet in de ochtend omdat ik dan net pas wakken ben en dan ben ik al zo moe en dan heb ik gewoon simpele weg geen zin om er dan aan te zitten.

Reputatie 5
Badge +3

gsm zitte 

Reputatie 3
Badge +3

Telefoon pakken en kijken wat ik nou weer voor saaie vakken heb

Reputatie 2
Badge +2

als het nog heel erg vroeg is pak ik me chromebook en doe ik het gene wat ik nu doe. anders ga ik gwn eten poetsen wassen etc

Reageer