Skip to main content

Hoi, ik heb een vraag, Als ik aftrek kom ik niet klaar en krijg ik een uur later nat spul op me pik. Ik wil gwn klaarkomen en weet iemand wrm dit is?

Hoi, ik denk dat het wel voorvocht is. 


Heyy,

Dat is waarschijnlijk voorvocht wat je dan uit je penis krijgt.

Voorvocht

Voorvocht is het vocht dat uit je penis komt vlak voor de zaadlozing. 

https://sense.info/nl/seks-abc/voorvocht

En het klaarkomen is iets waar je misschien niet de volle focus op moet leggen. Ga experimenteren met jezelf en dan kom je er vanzelf achter wat voor jou fijn is en hoe je je orgasme kan bereiken!

Groetjess, ItsJustMe :)


Hoogstwaarschijnlijk is dat voorkocht ik weet niet hoe oud je bent maar het kan zijn dat je nog geen zaad kan uitstoten tijdens een orgasme dat komt vanzelf op latere leeftijd! Maakt je geen zorgen. 


@Anoniem467 krijg je wel het “lekkere gevoel” als je je gaat aftrekken? Misschien stop je te vroeg 


Hey jongen,

Dat is voorvocht een helder slijm dat uitkomt vaak  bij seksuele opwinding.  Ook als  je nog niet geejaculeerd heb een volle zak dus heb ... is de kans zeer groot dat je spontaan gaat lekken !De eikel nat wordt dat hebben allen mannen en jongens in de puberteit.  Is ook niet vies hoor meisjes worden ook nat van onder.

 Onnodige quotes verwijderd


Waar komt eigenlijk voorvocht vandaan?


@Aubien 

Volgens mij uit je prostaat, die maakt het vocht aan om de zaadcellen te vervoeren. Als je dus geil bent komt het vocht vrij om zo je eikel natter te maken.  Ik heb heb dat best veel, loopt er dan gewoon zo uit. 


@Ikbenanoniem_mei2024 

 

 ah weten we dat ook weer


Waar komt eigenlijk voorvocht vandaan?


Voor vocht word geproduceerd door de prostaat, Zaad word gemaakt door de zaadballen. 


Reageer