Vraag

alleen zin waneer ik geil ben

  • 30 June 2022
  • 6 reacties
  • 643 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1

Hoi ik ben een jongen van 16 en heb een vraag.

Ik heb met een andere jongen van 16 afgesproken voor seks, alleen ik heb er alleen zin in wanneer ik geil ben, en als ik niet geil ben en ik denk er aan dan lijkt het me erg goor om te doen. 
 

hebben jullie tips voor mij of zouden jullie het afraden om te doen?

 


6 reacties

Ik had precies t zelfde maar uiteindelijk wel gedaan 😂

Nouja, ik zou zeggen, doe het alleen als je het zelf wilt. Want anders ga je er echt een rot gevoel aan over houden. Nooit zoiets doen als je er niet helemaal zelf achter staat!

Reputatie 1
Badge +1

Ik had precies t zelfde maar uiteindelijk wel gedaan 😂ben je uiteindelijk wel blij dat je het gedaan hebt, of had je het toch liever niet gedaan 

Reputatie 1
Badge +1

Je kunt er wel heen gaan maar zorg er voor dat je het dan echt wilt anders is het aanranding en dat is zelfs illegaal ook al laat je het toe is het misschien niet illegaal als je toestemming geeft maar het is alsnog aanranding en dan ga je jezelf er zelfs de schuld van geven

Je kan je zelf ook eerst opwinden er voor dat je gaat

Reputatie 4
Badge +4

(Onnodige quotes verwijderd)

Hoi ik had precies het zelfde ooit ik zei het ook af omdat ik het alleen in een geile bui afsprak (ben niet gay) sinds dien hebben we het er nooit meer over gehad.

soms als ik echt geil ben dan wil ik dingen die ik normaal dan nooit wil dus je moet gewoon helder denken bij dat soort dingen want ik weet niet of je al ontmaagd bent eigenlijk hoor je dat met een speciaal iemand te doen bijvoorbeeld je vriendin groetjes ik hoop dat dit heeft geholpen.

Reageer