Vraag

alleen thuis


Badge

Weten jullie leuke dingen om te doen als je alleen thuis ben wat anders als aftrekken. Ik ben 15 jaar


14 reacties

Reputatie 2
Badge +1

Eten, Gamen, TV kijken, Muziek luisteren, etc lol

Reputatie 2
Badge +1

also sorry als je dat niet bedoelde haha 

:sweat_smile:

Badge

Hhahah bedoelde dat eigelijk niet 

Reputatie 2
Badge +1

Ooh ok Haha

Reputatie 2
Badge +1

idk actually haha

Hhahah bedoelde dat eigelijk niet 

Wat bedoel je dan wel? Specificeer je vraag even alsjeblieft. :)

Badge

Hhahah bedoelde dat eigelijk niet 

Wat bedoel je dan wel? Specificeer je vraag even alsjeblieft. :)

Leuke geile dingen als je alleen thuis ben

Hey Rene2

Op het forum staan veel antwoorden op soort gelijke vragen. Als je op deze link klikt kom je op een de forum pagina terecht waar je misschien antwoorden vind op je vraag😃

 

Groetjes van mij!

Je kun Met je zelf experimenteer 

of nodig  een vriend vriendin uit  en ga met hem haar experimenteer   

 

bij je vriend  kun je dit doen

Pijp elkaar

Trek elkaar af

Anaal vingeren en sexs

 

Bij een vriendin

Kun je haar vinger of beffen 

Of zij kan je aftrekt  of pijpen 

En je kunt ook sexs heben  

Of anaal sexs

 

Als je dit gaat doen doe het wel veilig als je het met een ander doen

Gr bren:)

 

Leuke geile dingen als je alleen thuis ben

Nou variaties op masturberen dan, je kan jezelf moeilijk clonen. De pagina die @NaamNietBekend je gegeven heeft vast wel ideeën. Succes!

Ga wat bakken.

Hier een recept voor Fries suikerbrood:
Ingrediënten :

  • 500 gram Bloem
  • 1 zakje Gist (7 gram)
  • 1 theelepel Kaneel
  • 3 eetlepels Gembersiroop
  • 200 ml Melk
  • 250 gram Parelsuiker (of kandijsuiker)
  • 25 gram Boter
  • 3 eetlepels Kristalsuiker
  • snufje Zout 

Bereiding:

 

  • Zet alle ingrediënten klaar. Verwarm de melk tot lauwwarm (pas op: de melk mag absoluut niet te heet zijn, daar kan de gist niet tegen!) Sla de parelsuiker fijn (bijvoorbeeld in een ziplock-zakje met een deegroller).

  • Meng de bloem, het gist en de kaneel in een kom. Meng de lauwe melk en de gembersiroop erdoor. Voeg een snufje zout toe. Laat 15 minuten staan.

  • Kneed het deeg tot een bal. Leg de deegbal in een kom en leg er een vochtige theedoek over. Zet de kom op een warme plek en laat het deeg een uur rijzen.

  • Rol de deegbal uit tot een dikke lap. Verdeel de fijngeslagen parelsuiker over de lap.

  • Rol het deeg op en snij de rol -indien nodig- op maat zodat hij in een cake- of broodvorm past. (Dat was je afsnijdt kun je in een kleiner vormpje bakken)

  • Vet een cakevorm (of broodvorm) in met het klontje boter en bestrooi met suiker. Leg de rol deeg in de vorm. Let de vochtige theedoek erover en laat nog een uur rijzen. Verwarm de oven voor op 200 graden.

  • Bak het suikerbrood in 30 minuten gaar in de voorverwarmde oven. Neem de vorm uit de oven en stort het brood op een afkoelrek. Let op: de gesmolten suiker die uit het brood is gelopen is gloeiend heet: pas op dat je je niet brandt! Laat het suikerbrood niet in de vorm afkoelen, want als de karamel afkoelt en hard wordt, dan krijg je het brood niet meer uit de vorm.

Website met het recept 

 

Als je dus klaar bent met aftrekken kun je de rest van de dag lekker bakken.
Je kunt dan heel zo'n suikerbrood zelf opeten, maar ik kan mij voorstellen dat je familie het ook lekker vindt.

 

Ga wat bakken.

Hier een recept voor Fries suikerbrood:

[…]

Als je dus klaar bent met aftrekken kun je de rest van de dag lekker bakken.
Je kunt dan heel zo'n suikerbrood zelf opeten, maar ik kan mij voorstellen dat je familie het ook lekker vindt.

@MensPersoon at their finest :)

Reputatie 7
Badge +5

Trek al je kleren uit en doe de dingen die je normaal doet alleen naakt dan

Reputatie 1
Badge

Gewoon heel de tijd naakt en vaak aftrekken misschien me vrienden van je leeftijd doe gewoon de dingen da je normaal niet kan en mag zou ik ook doen

Reageer