Vraag

agent heeft mij misbruikt

  • 4 May 2024
  • 5 reacties
  • 425 Bekeken

Hooi

 

Ik ben Madelief en ben 14 jaar. Dit is niet mijn echte naam ik ben wel echt 14.

Vlak voor de vakantie fietstte ik door een park hier en toen stopte een motor agent mij. hij zij dat ik gefoejeerd (of hoe je dat ook schrijf)  moest worden omdat er net iemand diefstal had gepleegd in het winkelcentrum hier in Alkmaar. 

ik schrok me eigelijk best wel erg maar ik was het niet dus heb gewoon mee gewerkd.

hij deed erg boos en streng alsof ik ook echt iets gestolen had

Toen ging de agent aan mijn lichaam zitten en ik ben nog nooit met politie in aanraking gekomen dus weet niet of het normaal is. Hij zat heel lang bij mij billen en voor ook en toen zij hij dat ik mocht gaan.

Daarna zat ik op de fiets en begon ik helemaal te sjeken enzo. 

 

Ik durf eigelijk niet meer alleen te fietsen door het park want ik ben bang dat ik hem weer zie want hij is ook hier wijkagent en soms zie ik hem in het winkelcentrum.

 

wat moet ik doen?


5 reacties

Reputatie 4
Badge +3

Lieve @liefje072 

Wat vreselijk dit! Heel dapper om het hier te vertellen. Ik plak hier een stukje van de mensen van dit forum wat je het beste kan doen:

 

Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je met deze situatie om kunt gaan. Ook kan je voor hulp of ondersteuning anoniem contact opnemen met het Centrum voor Seksueel Geweld via 0800-0188 of www.centrumseksueelgeweld.nl.

 

Vertel het ook aan je ouders! Heel veel succes en sterkte <3

x

Kim

Reputatie 3
Badge +2

Misschien moet je het tegen je ouders vertellen en dan kunnen jullie aangifte doen bij de politie tegen die agent want wij hij bij jou deed is echt niet oke

Reputatie 3
Badge +2

Misschien moet je het tegen je ouders vertellen en dan kunnen jullie aangifte doen bij de politie tegen die agent want wij hij bij jou deed is echt niet oke

Reputatie 3
Badge +2

Misschien moet je het tegen je ouders vertellen en dan kunnen jullie aangifte doen bij de politie tegen die agent want wat hij bij jou deed is echt niet oke

Reputatie 5
Badge +3

Verschikkelijk dat dit is gebeurt. Zoizo moet je dit tegen je ouders of een ander vertrouwens vertellen. Je kan aangifte doen. Je hebt als vrouw het recht om een mannelijke politie agent te weigeren als hij je wilt foulleren. Je kan dan vragen voor een vrouwelijke agent. Opzich lijkt me billen wel een plek waar mensen dingen verstoppen maar het is nogsteeds niet oke.

 

veel sterkte

 

 

Reageer