Vraag

Afvegen na het plassen meisjes ?

  • 8 February 2023
  • 11 reacties
  • 1032 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Vegen jullie altijd af na het plassen ? Vind het zelf wel geil om het niet te doen.


11 reacties

Badge

Wrm vind je het geil

Omdat ik een plasfetisj heb hou van het natte gevoel in mijn onderbroek moeilijk uit te leggen eigenlijk.

Reputatie 5
Badge +4

Ik heb die plasfetish nooit gesnapt , dat is toch gewoon viés ? Ik kick ook op sommige dingen maar helemaal niét op plas en poep , bah . Ik veeg dus altijd af haha .

Reputatie 7
Badge +19

Wel zo hygiënisch om te doen

@Ianka bij mij is het net omgekeerd heb nooit gesnapt dat sommige meisjes dit niet geil vinden en plas is helemaal niet vies of ongezond in tegenstelling tot poep dat is echt ranzig en ongezond zou ik nooit doen bah.

Reputatie 7
Badge +17

@Girlypower het gaat er ook niet om of het gezond is of niet. Niet iedereen vindt hetzelfde geil. Ik heb ook echt helemaal niks met plas en poep en dat soort dingen. Maar als jij dat wel leuk vindt is daar niks mis mee natuurlijk.

Reputatie 3
Badge +2

als ik niet afveeg word ik geil dus soms wel soms niet

@Anoniem.12 Dat is bij ook de reden dat ik niet afveeg omdat het zo geil aanvoelt.

Reputatie 2
Badge +2

Ja, ik veeg altijd af. Maar ik heb het 1 keer niet gedaan en het ging echt irritant tintelen, hoort dat er bij?

Afvegen lijkt mij beter, doe ik zelf altijd! Niet afvegen is volgens mij ook niet goed want dan zit de plas in je onderbroek en gewone broek, dus lekker veel bacteriën en het gaat ook stinken als het opdroogt.

Ik veeg ook nooit af omdat ik het stiekem een lekker gevoel vind en het geil is.

Reageer