Vraag

aftrekken wordt saai

  • 17 November 2023
  • 7 reacties
  • 461 Bekeken

Badge

Hallo 

Ik ben al een jaar of 3 aan het aftrekken en ik ben er wel beetje op uitgekeken dus is er nog een andere manier hoe je het net wat lekker doet 


7 reacties

Reputatie 1
Badge

Je kan met je andere hand jezelf vingeren, dat kom je echt veel harder klaar. Doe ik ook altijd is echt lekker

Reputatie 7
Badge +5

Misschien als je alleen thuis bent ergens in de woonkamer/keuken/garage ofzo en kleed je dan helemaal uit.  In de zomer in een bos of maisveld of misschien heb je bij jouw in de buurt een grote kledingzaak kun je in een pashokje gaan pak dan wat nieuwe kleren dan valt het ook niet zo op

Badge

Maar hoe kan ik mezelf vingeren als ik een jongen ben

 

Reputatie 1
Badge

Gewoon je kontgat vingeren

Sommige jongens die lenig zijn kunnen geloof ik op hun rug in een speciefieke positie tegen de muur aan zichzelf pijpen, misschien lukt dat?

grtjes, gayniksmismee

Ik ben geen jongen, maar der is zo'n ding genaamd '’the grapefruit technique'’ waar je vlgm een pompelmoes (nederlandse vertaling van de fruit) door de helft snijdt en daarna als het ware een gat maakt en die gebruikt als je een ….. hebt. Zoek het op youtube op dan krijg je tutorials

Reputatie 7
Badge +17

https://forum.kindertelefoon.nl/seksualiteit%2D32/21%2Dtips%2Dom%2Dmasturberen%2Dlekkerder%2Dte%2Dmaken%2Dvoor%2Djongens%2D12529

Succes

Reageer