Vraag

aftrekken wordt saai

  • 11 February 2022
  • 17 reacties
  • 1042 Bekeken

Reputatie 4
Badge +4

Haii, ik ben een jongen van 13 (bijna 14). Ik trek bijna elke dag af, maar het wordt een beetje saai. Een sextoy kopen ging me nog een beetje te ver. Ik heb gisteren een xxl teddybeer gekocht van 160cm om op af te trekken en ik zou ‘m ook graag willen neuken, maar ik heb geen idee hoe. Heeft iemand een idee hoe ik het met de teddybeer kan doen? Of iets anders lekkers/leuks met de teddybeer? Andere tips voor het aftrekken zijn ook altijd welkom. 

 

Groetjes


17 reacties

Badge

Gat er in maken en daar je piemel in stoppen. Of piemel er over heen wrijven. Hoeveel cm is die?

 

Er zijn gelukkig zat anderen met deze vraag en de antwoorden op die topics kun je vinden met de leuke zoekfunctie.

Je krijgt dan resultaten zoals dit.

Reputatie 4
Badge +4

Er zijn gelukkig zat anderen met deze vraag en de antwoorden op die topics kun je vinden met de leuke zoekfunctie.

Je krijgt dan resultaten zoals dit.

Thanks

Reputatie 4
Badge +4

Gat er in maken en daar je piemel in stoppen. Of piemel er over heen wrijven. Hoeveel cm is die?

 

Slap 9 stijf 14,5 ongeveer? Is dat een beetje gemiddeld?

Reputatie 2
Badge +2

Ja is zeker gemiddeld probeer eens staand aftrekken 

Reputatie 2
Badge +2

En zo ver mogelijk spuiten en op te meten hoe ver is gelukt?

Reputatie 1
Badge

-onnodige quotes verwijderd-

Maak er een gat in en stop je pik er in en ga het neuken

Badge

Gat er in maken en daar je piemel in stoppen. Of piemel er over heen wrijven. Hoeveel cm is die?

 

Slap 9 stijf 14,5 ongeveer? Is dat een beetje gemiddeld?

Ja zeker

Badge

Haii, ik ben een jongen van 13 (bijna 14). Ik trek bijna elke dag af, maar het wordt een beetje saai. Een sextoy kopen ging me nog een beetje te ver. Ik heb gisteren een xxl teddybeer gekocht van 160cm om op af te trekken en ik zou ‘m ook graag willen neuken, maar ik heb geen idee hoe. Heeft iemand een idee hoe ik het met de teddybeer kan doen? Of iets anders lekkers/leuks met de teddybeer? Andere tips voor het aftrekken zijn ook altijd welkom. 

 

Groetjes

Maak er een gat in en stop je pik er in en ga het neuken

Wel eens gedaan?

Reputatie 1
Badge

-onnodige quotes verwijderd-

Nee maar jij kan het doen

Badge

-onnodige quotes verwijderd-

Al een keer gedaan haha

Reputatie 1
Badge

-onnodige quotes verwijderd- 

 

🤣🤣🤣🤣🤣

Reputatie 3
Badge +1

-onnodige quotes verwijderd-

 

:joy::joy::joy: neuken met je teddy beer boooi je geeft me lach

ik zou je gwoon als tip geven KOOP DIE SEKSTOYYYY

het gaat helpen want op een teddy beer is wel een beetje grappig en er een gat in maken ...arme teddy

tip 1 zorg dat je dick een beetje nat is ben je al eens een keertje klaargekomen ???

en uuh heb je een vriendin??

Badge

-onnodige quotes verwijderd-

 

:joy::joy::joy: neuken met je teddy beer boooi je geeft me lach

ik zou je gwoon als tip geven KOOP DIE SEKSTOYYYY

het gaat helpen want op een teddy beer is wel een beetje grappig en er een gat in maken ...arme teddy

tip 1 zorg dat je dick een beetje nat is ben je al eens een keertje klaargekomen ???

en uuh heb je een vriendin??

Welke toy is goeie?

Reputatie 3
Badge +1

kunstvaginas of monden

Reputatie 1
Badge

-onnodige quotes verwijderd-

 

:joy::joy::joy: neuken met je teddy beer boooi je geeft me lach

ik zou je gwoon als tip geven KOOP DIE SEKSTOYYYY

het gaat helpen want op een teddy beer is wel een beetje grappig en er een gat in maken ...arme teddy

tip 1 zorg dat je dick een beetje nat is ben je al eens een keertje klaargekomen ???

en uuh heb je een vriendin??

Welke toy is goeie?

Ja prima doen ik heb geen vriendin 😭😭

Reputatie 3
Badge +1

-onnodige quotes verwijderd-

 

:joy::joy::joy: neuken met je teddy beer boooi je geeft me lach

ik zou je gwoon als tip geven KOOP DIE SEKSTOYYYY

het gaat helpen want op een teddy beer is wel een beetje grappig en er een gat in maken ...arme teddy

tip 1 zorg dat je dick een beetje nat is ben je al eens een keertje klaargekomen ???

en uuh heb je een vriendin??

Welke toy is goeie?

Ja prima doen ik heb geen vriendin 😭😭

ik wel :relieved:

Reageer