Skip to main content
Vraag

aftrekken vriend

• April 19, 2025
  • 4 reacties
  • 1469 Bekeken

Forum|alt.badge.img+2

Heyy

Ik ging mijn vriend vandaag/vannacht aftrekken en we hebben een soort van long distance zm dus we appen door de weeks heel veel, en dan vind ik het heel leuk (en hij ook) op elkaar op te geilen. We hadden dat echt de hele week gedaan dus in het weekend toen we bij elkaar waren we allebei echt heel erg geil, dus ik ging hem aftrekken. Hij was heel geil en hij wilde heel graag dat ik hem aftrok, maar toen ik zijn lul vastpakte en begon was binnen 10 seconde zijn hele erectie weg. Weet iemand waardoor dit kan komen? We hebben meerdere manieren geprobeerd om hem geil te maken/andere positie aftrekken/anders vasthouden maar niks lijkt te werken ofzo. Weet iemand wat er misschien kan zijn? 

Doeii

4 reacties

anoniemja
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • May 9, 2025

ik heb eerlijk gezegd geen idee..

maar dat de erectie weg ging betekend niet dat hij je niet geil vond he! (voor als je dat dacht)

misschien was hij niet helemaal in de mood. je kan het een andere x nog eens proberen!

xxx pip

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • May 9, 2025

het zou heel goed kunnen dat die jongen dan zenuwachtig werd, dan kan je erectie namelijk inderdaad snel wegvallen, wat ik snap als het voor hem de 1ste keer is. Gewoon zorgen dat jullie niet te haastig gaan en het rustig aan doen, dan word je al snel minder zenuwachtig

Vera16xx
Forum|alt.badge.img+3
  • Vaak actief
  • May 9, 2025

Ik vermoed dat het zoals @needankje zegt iets van teveel spanning is, en dat kan rare dingen doen in je hersenen. Zeker voor jonge jongens is hun erectie nog niet helemaal onder controle. Volwassen mannen kunnen hun erectie veel beter zelf reguleren dat werkt nog niet altijd zo bij tienerjongens.

Ik zou zeggen laat je er niet door afschrikken zoiets gebeurt nu eenmaal jullie zijn nog jong en leuk aan het experimenteren. Je zou bijvoorbeeld veel tussendoor wat voorspel kunnen doen als strelen en zoenen, om zo een wat rustigere setting te creeëren. Ook muziek of wieerook doen ofzo kan jullie in de juiste mood krijgen. Zelf vind ik het fijn om gemasseerd te worden en eerst normaal en daarna mn billen en clit. Dan ben je lekker doorbloed en ontspannen. Veel meisjes (en ook jongens) zijn vaak te gespannen voor seks en dat kan dan leiden tot klachten, zoals bij meisjes dat penetratie pijnlijk is, omdat ze onbewust hun vaginaspieren aanspannen. Je huisarts geeft dan vaak tips als tijdens het plassen te stoppen met plassen en weer te beginnen en dat te herhalen, zo train je je spieren en leer je beter controle te krijgen dat je ook je spieren kunt ontspannen. Hoe dat bij jongens zit weet ik niet zo, maar het kan een vergelijkbaar iets zijn.

Heel leuk om te horen dat jullie leuk aan het experimenteren zijn en heel veel plezier daarbij!

Liefs, xxVera 💋

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • June 23, 2025

ik heb zelf ook vrij snel dat mijn erectie weggaat zelfs als ik geil ben dus is volgens mij best normaal