Hoi, sinds kort ben ik nog veel opener met het laten zien van mijn naakte lichaam bij mijn moeder en stiefvader en twee stiefbroers (we zijn nudist opgevoed). ik vond het al niet heel beschamend als mijn familie mijn penis zouden zien, maar sinds dat mijn stiefvader mij voor de zoveelste keer heeft betrapt met aftrekken schaam ik mij helemaal niet meer. mijn stiefvader had toen ook gezegd dat ik net zo goed met de deur open kon aftrekken of gewoon beneden, want ik doe dat ook meestal (niet als ik dat zie, heb hem wel betrapt). hij bedoelde het meer als grap, maar ik neemde het eigenlijk wel serieus dus de volgende dag ging ik gewoon benden op de bank trekken in mijn blootje, mijn stiefpa kwam ook gewoon binnen lopen maar ik ging gewoon door ook al kon hij mij gewoon zien, hij zei toen: je neemt het wel erg letterlijk hè. Ik zei ja, en toen zei hij dat ik gewoon lekker door zou mogen gaan en dat hij mij niet zou storen. sinds toen doen ook mijn stiefbroers het. Doet jullie familie ook zo chill?
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.