Skip to main content
Hallo forumlezers,

ik heb een grote vraag ik heb het al meerdere malen opgezocht,maar nooit heb ik een antwoord gevonden.Mijn vraag aan jullie is:”Mag een vrouw/man zijn/haar partner aftrekken/vingeren binnen een islamitische huwelijk?”





alvast bedankt voor jullie antwoord.

grtjes

anoniempjeje
Hallo,

Binnen een huwelijk is alles toegestaan. :)



Succes

 

Hallo forumlezers,
ik heb een grote vraag ik heb het al meerdere malen opgezocht,maar nooit heb ik een antwoord gevonden.Mijn vraag aan jullie is:”Mag een vrouw/man zijn/haar partner aftrekken/vingeren binnen een islamitische huwelijk?”


alvast bedankt voor jullie antwoord.
grtjes
anoniempjeje

Ja, de zaken die benoemde zijn toegestaan. 

 

Hallo,
Binnen een huwelijk is alles toegestaan. :)

Succes

Nee, niet álles is toegestaan. Seksuele gemeenschap is verboden tijdens de menstruatie en anale gemeenschap is ook verboden (in het algemeen, dus niet alleen tijdens menstruatie, maar ook daarnaast)

Liefs,

Salam🍉


Ik ben Rooms-Katholiek en van onze kerk mag je ook niet aan je piemeltje friemelen


Ik ben Rooms-Katholiek en van onze kerk mag je ook niet aan je piemeltje friemelen

Hoi @Anoniemmmmm_2024 

De vraag van de TS ging betreft het stimuleren van de partner in het huwelijk. Niet over masturbatie. Dit zijn twee verschillende zaken. Om het duidelijk te maken vanuit Islam:

Zelfbevrediging /  masturbatie = mag niet

Partners geslachtsorgaan bevredigen = mag wel

Ik zeg meteen erbij dat orale bevrediging een discussiepunt is, maar de bewijzen lijken te wijzen naar een verbod op orale bevrediging.

Liefs,

Salam


Reageer