Skip to main content

Ik trek soms af en sinds paar dagen slaap ik naakt mr ik trek niet meer af nu omdat ik bang ben dat m’n hele bed vies wordt heeft iemand tips?

gebruik gewoon toiletpapier om je sperma op te vangen als je klaarkomt dan hoef je het nog af te vegen maar kan je het meteen weg gooien, of makkelijker nog een oude onderbroek,  t-shirt, hemd ofzo, want deze kan je daarna toch in de was doen.

Ook is het handig om vaak je matras laken te vervangen omdat dit sowieso gewoon hygienisch is. persoonlijk ga ik zelf enorm zweten als ik aftrek dus dan doe ik het ook extra vaak, 1-2x per week een nieuw laken om mn matras.

Ergens anders rukken?

Mijn vriendje spuit altijd op zijn buik en veegt het dan af met zijn vinger en likt zijn vinger schoon.  Geen vieze troep.  

Doe het dan naast het bed of op een stoel, of pak wat meer wc papier en maak je er een grote “prop” van en die houd je op je eikel zodat je meteen in de wc papier spuit

Dat is echt heel vies op je buik spuiten en niet douchen 

Doe een sok om je lul en trek hem af. Gooi de sok in de was en niks viezigheid.

Dat is echt heel vies op je buik spuiten en niet douchen 

Nee, hij maakt het goed schoon. Hij komt ook wel klaar op/in mij en dat ik het dan laat zitten tot de volgende ochtend. Niets vies aan.

Reageer